Jump to content
Annons

Masselito, vem Àr jag? :)


Masselito

Recommended Posts

Hej allihop 🙂

Jag gick med hĂ€r i Juni i Ă„r, men kom pĂ„ för ett litet tag sedan att jag har ju inte presenterat mig 🙂

Jag har alltid varit intresserad av ljud, att höra ljud och kombinera ljud. Musik blev tidigt ganska sĂ„ naturligt för mig, en del av min vardag. Jag har spelat nĂ„gra instrument i mina unga Ă„r, och 1993 började jag anvĂ€nda dator för att skapa musik. PĂ„ den tiden var det Amiga som gĂ€llde 🙂

2009 startade jag och min bÀsta vÀn gruppen Dema och vi har Àven startat upp en produktionsverksamhet, D&M Entertainment.

Vi hĂ„ller pĂ„ med vĂ„rt debutalbum och planerar att slĂ€ppa ett par-tre singlar under tiden vi jobbar fĂ€rdigt albumet. Pga en del hinder sĂ„ Ă€r vi ca 1 Ă„r försenade med albumet, men skam den som ger sig 🙂

Vill ni lĂ€sa lite mer om mitt förhĂ„llande till musik och min musikbakgrund (vill ju inte skriva ihjĂ€l er hĂ€r 😉) sĂ„ fĂ„r ni gĂ€rna titta pĂ„ min musik-sida pĂ„ min blogg Masselitos liv.

Kul att vara hÀr pÄ forumet!

Redigerat av Masselito
Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Annons
  • 1 mĂ„nad senare...

Ja Amiga var (och Ă€r fortfarande tycker jag 🙂 ) En kul och intresant maskin. Jag har fortfarande min gamla A1000 kvar. Det var den första datorn jag hade som jag skapade musik pĂ„. Det blev nĂ„gra till AMigor under den tiden, men jag har ingen kvar av dem tyvĂ€rr. Jag satt ocksĂ„ i ett trackerprogram (Protracker) pĂ„ den tiden. Lyckades föreviga min gamla hĂ„rddisk som en hĂ„rddiskfil till slut som jag plockar upp ibland i E-UAE 🙂

Tackar tackar 🙂

Mats

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...