Samwest Postat 24 januari 2005 Postat 24 januari 2005 vart kan jag hitta nÄgra bra fl guider... AsssÄ typ varje "instrument, ljud osv som jag ska öppna Àr röda hur var det man fixade det ? plz hjÀlp mig
peppemannen Postat 24 januari 2005 Postat 24 januari 2005 (redigerat) azzĂ„ typ ba Ă„ visst liksom Ă„ skĂ€rp till dig och formulera ett vettigt inlĂ€gg sĂ„ kanske du fĂ„r hjĂ€lp. đ Redigerat 24 januari 2005 av peppemannen
Neko Postat 24 januari 2005 Postat 24 januari 2005 HÄrda ord, frÄn peppemannen. Men faktum kvarstÄr. Ju mer saklig och tydlig information du ger, desto lÀttare och snabbare kan vi hjÀlpa dig. Vi kan inte se din skÀrm, vi sitter inte vid din dator. Förklara vad det Àr som Àr fel sÄ vi förstÄr. Och om inte annat, kasta ett öga i manualen.
peppemannen Postat 24 januari 2005 Postat 24 januari 2005 Ja sorry.. lite hĂ„rda ord kanske. Men jag e butter för att min fina lĂ„t Ă€r korrupt đ NĂ„ja. Som neko sa.. ge oss mer info sĂ„ ska vi hjĂ€lpa dig.
Piccazzo Postat 24 januari 2005 Postat 24 januari 2005 AssÄ liksom du bara vÀljer typ dom kanaler du vill och sen bara vÀljer Color select liksom. AssÄ i channels meny liksom. Youre Welcome. BÀsta hjÀlpen nÀr det gÀller FL Studio hittar du oftast i FL Studio egna Forum. www.flstudio.com
Coffeemidget Postat 25 januari 2005 Postat 25 januari 2005 hmm. Om kanalerna Àr röda men ÀndÄ funkar sÄ har FL antingen hittat ett ljud med samma namn i sitt sök directory, eller sÄ Àr det samma ljudfiler bara att du flyttat dom och dom har sökts upp i ett annat directory (Fast dom blir inte alltid röda av det, ingen aning om varför) och slutligen röda kanaler som inte funkar alls, dÄ det stÄr i saven vilket ljud som skall finnas dÀr men att det inte hittades.
Cloudsurfer Postat 26 januari 2005 Postat 26 januari 2005 LĂ€s FL Studio guiderna som följer med programmet đ Sen fattar du inte dĂ„...Skruva pĂ„ allt tills du fattar vad det Ă€r förnĂ„t đ
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.