Jump to content
Annons

En Knäpp Och Ljudet Försvinner?......


jogla73

Recommended Posts

Hej!

Vissa låtar jag spelat in i Logic dör vid en viss takt, nu senast efter 12 takter, det knäpper till och så försvinner ljudet?! Stoppar jag och trycker play igen så är det som vanligt.... Jävligt irritersamt!!! Är det datorn (Macbook Pro, inköpt jan-10) eller någonting i Logic? Märkte förvisso nyss då jag gick in på studioforum för att ställa denna fråga, då jag läste evilrockers inlägg och vidare gick in på hans myspace-sida att deras musik spelades i mediaspelaren men lät inte i min dator, lika med youtube....(Hade då inte stoppat och tryckt play igen i Logic utan bara stängt ner låten)

Tacksam för svar! Jäkligt irriterande!

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Glaskatten (oregistrerad)

Hej!

Vissa låtar jag spelat in i Logic dör vid en viss takt, nu senast efter 12 takter, det knäpper till och så försvinner ljudet?! Stoppar jag och trycker play igen så är det som vanligt.... Jävligt irritersamt!!! Är det datorn (Macbook Pro, inköpt jan-10) eller någonting i Logic? Märkte förvisso nyss då jag gick in på studioforum för att ställa denna fråga, då jag läste evilrockers inlägg och vidare gick in på hans myspace-sida att deras musik spelades i mediaspelaren men lät inte i min dator, lika med youtube....(Hade då inte stoppat och tryckt play igen i Logic utan bara stängt ner låten)

Tacksam för svar! Jäkligt irriterande!

Full hårddisk? Eller några tungs pluggar som stör? Har du kollat aktivitetsmonitorn?

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...