Jump to content
Annons

Blogg om "musik, promotion och internet"


Takemetothetop

Recommended Posts

Har startat en blogg som kommer att ta upp liknande ämnen. (dock även annat ibland, men 90 % av

inläggen kommer förmodligen handla om musik)

Är väl ingen "expert" eller så (man kanske blir), någon kanske har nytta av tipsen!

Kolla gärna in sidan, och kom gärna med tips om vad jag mer ska skriva om!

Edit: Efter strulet jag hade med sidan fortsätter bloggen här:

http://musikpromotiononline.blogspot.com/

Redigerat av Takemetothetop
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Sälj din musik enkelt via SMS! (eller andra digitala filer)

Fillehill.se verkar vara en bra sida. Lite förvånad att det verkar vara så få oetablerade artister som använder det bara. Det finns ju faktiskt fortfarande folk som köper (bra) musik, iallafall om det är billigt. Och det är det ju oftast när inte skivbolagen är inblandade...

Grymt, här finns det tonvis av tunga tips att hämta.

Lycka till med din blogg.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ser ingen text överhuvudtaget förutom rubriker med Safari ?

Du kanske borde se över grafiken och kodningen så att den funkar med alla webläsare ?

Hittade problemet , Vit text med vit bakgrund ? hur tänkte du då ? Blir otroligt svårt att se texten 😳

Link to comment
Dela på andra sajter

Ser ingen text överhuvudtaget förutom rubriker med Safari ?

Du kanske borde se över grafiken och kodningen så att den funkar med alla webläsare ?

Hittade problemet , Vit text med vit bakgrund ? hur tänkte du då ? Blir otroligt svårt att se texten 😳

Ja det var ju inte som jag tänkte alls...🙂 Det ska vara vit bakgrund meed svart text på Internet explorer och Firefox nu.

Tyvärr har jag ingen aning alls om hur man får det att bli rätt på alla webläsare, vet inte vad felet är, och jag

är helt okunnig att ändra i designen förutom med deras egna mallar.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...