Jump to content
Annons

Förslag till Spotify 2010-08-13


Martin

Recommended Posts

Annons
sadomachine (oregistrerad)

Nu lyssnar inte jag så mycket på Spotify, eftersom att jag tydligen inte har en normal musiksmak och inte hittar det jag vill höra där, men jag tycker att dom flesta funktionerna känns klockrena.

Lycka till!

Link to comment
Dela på andra sajter

8. Kortkommando för att köa låtar

Det måste bara finnas.

Foolprooffråga: Alltför jobbigt att sköta det med musen? Jag gissar att du hittat köfunktionen, men vill ha ner den i tangentbordet?

***

När du ändå är igång så adderar jag gärna KRAVET på vettig korrektur. Jakob Hellman släppte inte "...och stora havet" år 2010(!). Det finns tusen exempel på sakfel.

Keep up the good work.

Link to comment
Dela på andra sajter

Foolprooffråga: Alltför jobbigt att sköta det med musen? Jag gissar att du hittat köfunktionen, men vill ha ner den i tangentbordet?

***

När du ändå är igång så adderar jag gärna KRAVET på vettig korrektur. Jakob Hellman släppte inte "...och stora havet" år 2010(!). Det finns tusen exempel på sakfel.

Keep up the good work.

Leta

http://www.spotify.com/int/about/contact/contact-spotify-support/?contact

Här kan du klaga.

Link to comment
Dela på andra sajter

Globala hotkeys som i Winamp. Typ, man sitter och spelar ett spel eller vad som helst som är fullscreen. Med en knappkombination kan man byta låt, stoppa, starta och justera volymen. I Winamp är det Ctrl + Alt + Home/Insert/End/Piltangeter. Funkar skitbra. Spotify HAR det med multimediatangentbort, men alla har väl inte såna.

Redigerat av Rabieshund
Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...