Jump to content
Annons

Trötta konstiga öron efter bad


Proj

Recommended Posts

Hej,

Jag var och badade för ett par dagar sedan och lyckades, på drygt fem meters djup, få en kallsup samtidigt som jag tryckutjämnade. Efter det fick jag jätteont i öron och hals. Halsonten försvann rätt snabbt, men jag hade ont i öronen resten av kvällen. Nu har jag inte ont längre, men jag har märkt att öronen känns väldigt trötta. Jag irriterar mig på ljudet från gatan, som kommer in i butiken där jag jobbar, och på fläktarna som surrar i bussen dit och hem. När det väl är tyst irriterar jag mig på mitt, rätt så lindriga, tinnitusbrus, samt den nya ljusa ton som nu har dykt upp. Den låter ungefär som en gammal TV som står på.

Det känns lite som att jag har lock för öronen. Jag testade att skölja öronen med Revaxör idag i hopp om att det var vaxproppar, men har inte märkt någon skillnad.

Är det någon som har varit med om något liknande och vet vad detta kan bero på?

Redigerat av Proj
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Så brukar jag ha när det blivit vaxproppar i öronen., använd revaxör i någon dag (droppa i och täck hörselgången med fetvadd) gå till närmaste hälsocentral, de kan tvätta ut propparna samt kolla med örspegel.

Mina brukar sitta som attan och se ut lite som ciggfimpar.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...