Jump to content
Annons

diskreta öronproppar?


bogii (oregistrerad)

Recommended Posts

bogii (oregistrerad)

Nån som vet vart man kan få tag på sånna om de finns?

Känns lite piss å gå ut på krogen med gula pluttar i öronen. (jag har gjort det förut å folk tycker man är rolig i huvet då eller nått, rätt irriterande..)

Har inte råd med formgjutna tyvärr, å på fyllan är de väll risk att man tappar de också så...

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Skaffa längre hår 😕

Själv har jag alltid proppar när jag är ute och festar (vilket är ganska ofta), har märkt att fler och fler börjat med det de senaste två åren. Börjar bli ganska vanligt nu.

Redigerat av Phobos
Link to comment
Dela på andra sajter

haha, jag har hår ner till naveln:P

Endå lägger brudarna märke på dem i den härbyhålan:/

va fan e det för fel på dagens ungdom

"nej tänk om tjejerna får se att jag vårdar min hörsel, mitt allra viktigaste organ!!!!"

fy fan.. vem fan bryr sig om man har proppar eller inte.. låt dom andra jävlarna som e coola få förstöra sin hörsel!!

varför så jävla mkt image!??

fan.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det finns hudfärgade på apoteket...

Förövrigt kan jag bara hålla med IDF... Du knullar väl ändå inte med örat? Och om du nu gör det så är det bara bra att använda skydd!!

jag själv ser förövrigt jävligt dum ut när jag går på krogen med mina gröna julgrans-proppar, och det är ofta damerna skrattar åt mej, och killarna vill gärna slå ner mej pga av mitt mycket provocerande initiativ..

Link to comment
Dela på andra sajter

Det finns hudfärgade på apoteket...

Förövrigt kan jag bara hålla med IDF... Du knullar väl ändå inte med örat? Och om du nu gör det så är det bara bra att använda skydd!!

jag själv ser förövrigt jävligt dum ut när jag går på krogen med mina gröna julgrans-proppar, och det är ofta damerna skrattar åt mej, och killarna vill gärna slå ner mej pga av mitt mycket provocerande initiativ..

ses vi ute ikväll då???

trappan senare!!

Link to comment
Dela på andra sajter

bogii (oregistrerad)
haha, jag har hår ner till naveln:P

Endå lägger brudarna märke på dem i den härbyhålan:/

va fan e det för fel på dagens ungdom

"nej tänk om tjejerna får se att jag vårdar min hörsel, mitt allra viktigaste organ!!!!"

fy fan.. vem fan bryr sig om man har proppar eller inte.. låt dom andra jävlarna som e coola få förstöra sin hörsel!!

varför så jävla mkt image!??

fan.

man tröttnar på å svara på komentarerna efter ett tag du vet.

"va fan e det för fel på dagens ungdom"

Hahahaha, whatever

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Det finns transparenta att skaff - det är väl allra bäst i så fall. Men de får du väl prova ut hos Audiologen. Kostar en 1600 kr.

Själv förstår jag inte snacket om färg på öronpropparna. Mina hörselgångar är så himla trånga, så när jag väl fått i ett par med mycket möda så kan jag ändå inte uppfatta ett skit av vad någon säger till mig ändå!! Konsertvolymen sänks säkert med 50 dB i mitt fall, och inte med angivna 21 dB. Bra? Jag tycker nog det, ja.

😲

:musik

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...