debatt Postat 3 september 2010 Postat 3 september 2010 (redigerat) Sånt e jobbigt. Speciellt när de borrar EXAKT bakom ens huvud helt plötsligt när man sover som djupast. Redigerat 3 september 2010 av debatt
debatt Postat 3 september 2010 Postat 3 september 2010 Ja, det var ju den filmen med alla fenomenalt bra skådespelarinsatser...
slejnard Postat 3 september 2010 Postat 3 september 2010 Okej. Två timmar kvar sen en helledig helg! 😄
Pazo Postat 3 september 2010 Postat 3 september 2010 Vaknade faktiskt av borrandet! Men var inte mer än att jag acknowledgeade att nån borrade å de var jobbigt... sen däcka jag igen 😄
Pazo Postat 3 september 2010 Postat 3 september 2010 Repris på "nyttiga" frukosten idag! 3st denniskorv 2 stekta ägg och Cola på det! 😄
debatt Postat 3 september 2010 Postat 3 september 2010 Hämta tvätt som inte torkat antagligen. Sedan fest. He da! 😑
Micke H Postat 3 september 2010 Postat 3 september 2010 Hammerfall? 😕 🥰 På tal om det håller vi på och repar in När Vindarna Viskar Mitt Namn av Roger Pontare som dom gjorde en cover på. 😄 Dessutom en metal-version av La Voix! 😄 :D 😄
Dingbats Postat 3 september 2010 Postat 3 september 2010 Lutar åt Vänsterpartiet i kommunen. Landstinget kanske jag plojröstar eller skippar helt.
k9 (oregistrerad) Postat 3 september 2010 Postat 3 september 2010 (redigerat) sKA KOLLA! jAG FASTNADE FRAMFÖR RENFELDT ..och capslock fastnade oxå 🤪 Vad tyckte du om intrycket han gav? Redigerat 3 september 2010 av k9
k9 (oregistrerad) Postat 3 september 2010 Postat 3 september 2010 Lutar åt Vänsterpartiet i kommunen. Landstinget kanske jag plojröstar eller skippar helt. 😳
k9 (oregistrerad) Postat 3 september 2010 Postat 3 september 2010 landstinget är ju viktigt det med... sjukvården är ju ganska usel just nu. Fattas ju så mycket vårdplatser att man blir mörkrädd..
Dingbats Postat 3 september 2010 Postat 3 september 2010 Fast jag är helt oinsatt i landstingspolitiken så det känns bara dumt att rösta där.
k9 (oregistrerad) Postat 3 september 2010 Postat 3 september 2010 Hehe! De är ju en sund poäng det iofs. Men kola på den minister som sitter nu och se vad hans politik lätt till. Att ha dessutom försöker ta creds för att vi har så bra metoder att köerna har minskat mycket tackvare bla titthåls operationer och magsårmediciner tycket jag är märkligt. Han nämner ju inte vad hans politik har gjort förutom att minska vårdplatser och ökat försäljningen av privatvårdsförsäkringar. Och det jag skrev nu var inte vinklat.. 😛
Dingbats Postat 3 september 2010 Postat 3 september 2010 Fast det där vet jag ingenting om egentligen, så. Och jag är ärligt talat inte så intresserad.
k9 (oregistrerad) Postat 3 september 2010 Postat 3 september 2010 hej nej det finns ju en tråd för den diskussionen redan.. Nu ska jag gå och slåss.. laters forumet
slejnard Postat 3 september 2010 Postat 3 september 2010 Japp! Gjorde en gryta.. senare blir det OLW supergrillchips å frrrreshislanddip. Kanske ett par Mariestad å en lapinkulta
Recommended Posts