Overkill Postat 13 augusti 2010 Postat 13 augusti 2010 Viktor hade fått en barbara i födelsedagspresent, fy faaan vad den luktade illa. Och inte av gammalt sagg (den var ju ny så aldrig använd) utan sådär äckligt som ny plast luktar ibland. Kul knulla med en sån när den luktar så. Kul knulla med den överhuvudtaget iofs.
Overkill Postat 13 augusti 2010 Postat 13 augusti 2010 Rött te på blåbär btw... wtf? 😛 Då får man Lil' Kims favoritbär, Lil' Bär.
Pico Postat 13 augusti 2010 Postat 13 augusti 2010 Viktor hade fått en barbara i födelsedagspresent, fy faaan vad den luktade illa. Och inte av gammalt sagg (den var ju ny så aldrig använd) utan sådär äckligt som ny plast luktar ibland. Kul knulla med en sån när den luktar så. Kul knulla med den överhuvudtaget iofs. Hur gick det där till egentligen? "Du, lukta lite på min knulldocka!"
Neosus Postat 13 augusti 2010 Postat 13 augusti 2010 När jag jobbade på Ica så vare en svart människa... från utlandet som frågade efter svart te. Jag fattade ingenting 🤪
Overkill Postat 13 augusti 2010 Postat 13 augusti 2010 Hur gick det där till egentligen? "Du, lukta lite på min knulldocka!" 😆 Nä, den låg uppblåst i kartongen han fick den i (typ sån jättestor pastakartong från Ica). Behövde ju inte stoppa näsan mot den för att känna lukten utan den luktade ju en bit ifrån med. 😛
Fidden Postat 13 augusti 2010 Postat 13 augusti 2010 Grönsak i sig är ju inget vetenskapligt uttryck. Vegetabilier borde ju vara mer exakt, no? Eller är det helt enkelt bara synonymt. Bara nyfiken, är inte ens i närheten av insatt själv. xD Vegetabilier är också sådant som kommer från växtriket, och dit räknas alltså inte heller svampar.
Pico Postat 13 augusti 2010 Postat 13 augusti 2010 Finns ju sånna får-knulldockor... menar, tänk om den luktar plast o så där. Sen när man träffar ett riktigt får nån gång så går man alls inte igång. Snopet det skulle vara då liksom. xD
Pico Postat 13 augusti 2010 Postat 13 augusti 2010 (redigerat) Vegetabilier är också sådant som kommer från växtriket, och dit räknas alltså inte heller svampar. Var lite så jag tänkte, det känns mer exakt, medan "grönsak" är mer lite va fan som helst. Å andra sidan finns väl många vegetabilier man inte skulle drömma om att använda som "grönsak". 🤪 Redigerat 13 augusti 2010 av Pico
Overkill Postat 13 augusti 2010 Postat 13 augusti 2010 Finns ju sånna får-knulldockor... menar, tänk om den luktar plast o så där. Sen när man träffar ett riktigt får nån gång så går man alls inte igång. Snopet det skulle vara då liksom. xD Based on a true story
Pico Postat 13 augusti 2010 Postat 13 augusti 2010 Based on a true story You're based on a true story!
Fidden Postat 13 augusti 2010 Postat 13 augusti 2010 intressant att alla i tråden (förutom jag) tycker att svamp är grönsaker. Utanför tråden hittar jag inte en enda xD undrar om det beror på att jag gått lite hårt fram i min retorik...
Micke H Postat 13 augusti 2010 Postat 13 augusti 2010 (redigerat) Om det på en fryspizza står åtta till tio minuter så borde det väl räcka med högst sju om den inte var fryst när jag stoppade in den i ugnen? För övrigt så spis-failade jag. Jag satte igång den, satte mig vid datorn, gick tillbaka, blev förbannad för att ingenting var varmt innan jag upptäckte att jag inte ställt några grader. Jag värmde ugnen nollgradigt. xD EDIT: eller åtminstone rumstempererat... 😏 Redigerat 13 augusti 2010 av Micke H
Pico Postat 13 augusti 2010 Postat 13 augusti 2010 intressant att alla i tråden (förutom jag) tycker att svamp är grönsaker. Utanför tråden hittar jag inte en enda xD undrar om det beror på att jag gått lite hårt fram i min retorik... Svamp är inte vad som ploppar upp i huvudet om någon säger grönsak. Men jag förstår hur killis tänkte, is all. 😛
Overkill Postat 13 augusti 2010 Postat 13 augusti 2010 Deras tidsangivelser är ju å andra sidan rätt ofta way off så det bästa är väl kolla lite på pizzan emellanåt och hugga in när den ser som smarrigast ut.
Pico Postat 13 augusti 2010 Postat 13 augusti 2010 Om det på en fryspizza står åtta till tio minuter så borde det väl räcka med högst sju om den inte var fryst när jag stoppade in den i ugnen? För övrigt så spis-failade jag. Jag satte igång den, satte mig vid datorn, gick tillbaka, blev förbannad för att ingenting var varmt innan jag upptäckte att jag inte ställt några grader. Jag värmde ugnen nollgradigt. xD EDIT: eller åtminstone rumstempererat... 😏 Beror på ifall det är svamp på pizzan.
Neosus Postat 13 augusti 2010 Postat 13 augusti 2010 Om det på en fryspizza står åtta till tio minuter så borde det väl räcka med högst sju om den inte var fryst när jag stoppade in den i ugnen? För övrigt så spis-failade jag. Jag satte igång den, satte mig vid datorn, gick tillbaka, blev förbannad för att ingenting var varmt innan jag upptäckte att jag inte ställt några grader. Jag värmde ugnen nollgradigt. xD EDIT: eller åtminstone rumstempererat... 😏 värm den 8.5 till 9.2 minuter Cirkus
Pico Postat 13 augusti 2010 Postat 13 augusti 2010 Nu skaj ag ta av mig byxorna På tal om morötter och knulldockor?
Overkill Postat 13 augusti 2010 Postat 13 augusti 2010 På tal om morötter och knulldockor? Nja, mer på tal om svamp.
Micke H Postat 13 augusti 2010 Postat 13 augusti 2010 Deras tidsangivelser är ju å andra sidan rätt ofta way off så det bästa är väl kolla lite på pizzan emellanåt och hugga in när den ser som smarrigast ut. The frosen pizza master! 🥰
Micke H Postat 13 augusti 2010 Postat 13 augusti 2010 Mat nu. Fortsätt för all del ert prat om fotsvamp är en grönsak. 😑
Pico Postat 13 augusti 2010 Postat 13 augusti 2010 Mat nu. Fortsätt för all del ert prat om fotsvamp är en grönsak. 😑 Fotsvamp är ett pålägg.
debatt Postat 13 augusti 2010 Postat 13 augusti 2010 Vilken är er favoritgrönsak? Min är lätt champinjoner. Åt precis en halv burk med skivade champinjoner för det är så sjukt gott. Godast är dock stekta färska champinjoner. Gillar du oralsex också?
debatt Postat 13 augusti 2010 Postat 13 augusti 2010 (redigerat) intressant att alla i tråden (förutom jag) tycker att svamp är grönsaker. Utanför tråden hittar jag inte en enda xD undrar om det beror på att jag gått lite hårt fram i min retorik... Svamp är svamp och grönsaker är grönsaker och oftast gröna. Frukt är frukt för de innehåller fruktsocker. Håller med Fibban, Fidden menar jag. Redigerat 13 augusti 2010 av debatt
debatt Postat 13 augusti 2010 Postat 13 augusti 2010 Sådär! Nu gick min sista lilla spisplattas vridratt sönder också och kom loss i näven. Nu är det bara den stora stekplattan jag kan använda. Får bli ugnsrätter framöver. Ingen mikro har jag heller, för det vill jag inte ha. Hyresgästföreningen gick emot hyresvärdens krav på hyreshöjningar här med 200 kr. Det blev ingen höjning alls! Höjning, varför det, sa hgf, och värden kunde inte presentera någon orsak härtill. Det blev dock en lista med åtgärder, stod det. Vad är det nu de ska hitta på??
Recommended Posts