Dingbats Postat 1 augusti 2010 Postat 1 augusti 2010 Jag vill också knulla. 😠 Skulle du knulla en folkpartist?
Krokodil Postat 1 augusti 2010 Postat 1 augusti 2010 Jag brukar inte vara så politisk i mitt knullande, så det är väl en möjlighet.
Dingbats Postat 1 augusti 2010 Postat 1 augusti 2010 Jag brukar inte vara så politisk i mitt knullande, så det är väl en möjlighet. Skulle du knulla en nynazist?
Krokodil Postat 1 augusti 2010 Postat 1 augusti 2010 (redigerat) Skulle du knulla en nynazist? Nej. Vilket är intressant eftersom jag nyss sa att jag inte är politisk när det gäller knullande. Men detta beror snarare på att nynazister i överlag inte känns speciellt attraktiva när det gäller personlighet heller även om man bortser från ideologin. Redigerat 1 augusti 2010 av Krokodil
Dingbats Postat 1 augusti 2010 Postat 1 augusti 2010 Nej. Vilket är intressant eftersom jag nyss sa att jag inte är politisk när det gäller knullande. Men detta beror snarare på att nynazister i överlag inte känns speciellt attraktiva när det gäller personlighet heller även om man bortser från ideologin. Detsamma. En annan kategori jag inte skulle knulla med tång är tjejer som säger "en" istället för "man" (av feministiska, inte norrländska, skäl).
Dingbats Postat 1 augusti 2010 Postat 1 augusti 2010 Hört ariel pink's haunted graffiti, dingis? Nej jag HAR ju inte DET! Men det borde jag göra har jag tänkt många gånger.
Dingbats Postat 1 augusti 2010 Postat 1 augusti 2010 Nu blire dagsavslutningsbestyr och därefter filmtajm.
Overkill Postat 1 augusti 2010 Postat 1 augusti 2010 Nej jag HAR ju inte DET! Men det borde jag göra har jag tänkt många gånger. Nyaste skivan är riktigt bra. Låter väldigt 80-tal men vad gör det.
Pazo Postat 1 augusti 2010 Postat 1 augusti 2010 Ska man se Green Zone eller Kick ass Blir nog kick ass
Dingbats Postat 1 augusti 2010 Postat 1 augusti 2010 Vad ska du se dingis? Vet inte säkert. Jag tankade ner en massa franska filmer igår och idag att beta av. Hade aldrig hört talas om dem innan. Blir nog nån som inte är för lång.
Overkill Postat 1 augusti 2010 Postat 1 augusti 2010 Ska man se Green Zone eller Kick ass Blir nog kick ass Droppa kick-ass!
Dingbats Postat 1 augusti 2010 Postat 1 augusti 2010 Nyaste skivan är riktigt bra. Låter väldigt 80-tal men vad gör det. Nja, det kan göra nåt. Men jag ska kolla upp det. Har dunderratio på Waffles.
Dingbats Postat 1 augusti 2010 Postat 1 augusti 2010 Fittornas middag? Ja, det kan ju inte bli dåligt.
Overkill Postat 1 augusti 2010 Postat 1 augusti 2010 Jag fattar inte riktigt grejen med Arcade Fire. Tycker inte dom är bra, men dom ska tydligen vara bra.
Dingbats Postat 1 augusti 2010 Postat 1 augusti 2010 Jag fattar inte riktigt grejen med Arcade Fire. Tycker inte dom är bra, men dom ska tydligen vara bra. Tycker det jag har hört har vart bättre än den mesta pitchforkpop. Le Dîner de cons är tro det eller ej tillsammans med en film som handlar om barn den enda bland de jag laddade ner som inte har sexscener.
Recommended Posts