Linus Postat 2 juli 2010 Postat 2 juli 2010 (redigerat) EDIT: Animation funkar bättre 😛 Före och efter ingrepp med Stylish: Redigerat 2 juli 2010 av Linus
Overkill Postat 2 juli 2010 Postat 2 juli 2010 Lyssnade på pussyface precis i mina shurelurar, lät inte alls lika bra där som i mina andra vanliga slutna. jaja...
Overkill Postat 2 juli 2010 Postat 2 juli 2010 😳 😛 En låt jag och pazo började på för några månader sedan som jag gjorde klart grunden till häromdagen. Nu är det mest pilla ljud och sånt, men det vet jag att en som för tillfället är i colombia är rätt bra på så det får vänta lite. Låter såhär för tillfället: Your browser does not support the HTML5 audio tag
Overkill Postat 2 juli 2010 Postat 2 juli 2010 Mysko grej som kom där. Your browser does not support the HTML5 audio tag för länk.
Linus Postat 2 juli 2010 Postat 2 juli 2010 Mysko grej som kom där. Skriver man en länk till en mp3-fil utan att göra den till en länk så får man en inbyggd spelare 😄 Your browser does not support the HTML5 audio tag
SadamJR Postat 2 juli 2010 Trådstartare Postat 2 juli 2010 Fult är det.Och detta att man ska sprida rykren om varann är ju fullblodsidioti.
SadamJR Postat 2 juli 2010 Trådstartare Postat 2 juli 2010 Vore bra oxå om dessa självgoda forumgurus kunde lära sej klockan.
slejnard Postat 3 juli 2010 Postat 3 juli 2010 Testar om smileyexercisesesen funkar: 😕 😠 😊 😱 😲 🥰 ☺️ 😄 japp, vad det verkar 😛 Fan inte nog med att allt är omgjort, nu ska man testa funktioner på lyset åxå! 😳
slejnard Postat 3 juli 2010 Postat 3 juli 2010 Skriver man en länk till en mp3-fil utan att göra den till en länk så får man en inbyggd spelare 😄 Your browser does not support the HTML5 audio tag 😕
SadamJR Postat 3 juli 2010 Trådstartare Postat 3 juli 2010 Morn, tror jag. Am, pm, vet fan inte vad klockan är längre.
Fidden Postat 3 juli 2010 Postat 3 juli 2010 Linus, vill du dela med dig av din stylish-modifiering? Glöm det förresten, jag fixade det =) (tog dessutom bort de meningslösa share-prylarna längst ner)
Linus Postat 3 juli 2010 Postat 3 juli 2010 (redigerat) Linus, vill du dela med dig av din stylish-modifiering? @namespace url(http://www.w3.org/1999/xhtml); @-moz-document domain("forum.studio.se") { body { font: 13px Aller, 'PT Sans', Segoe, Calibri, sans-serif !important; line-height: 105%; } #header { height: 136px; } #primary_nav { font-size: 14px !important; } #primary_nav, #secondary_nav, #user_navigation { font-family: 'Unit Rounded OT', 'Mayberry Pro', 'Segoe Semibold', Calibri, sans-serif !important; } #secondary_nav { padding: 4px 15px 16px 25px !important; } #annonsstrip { display: none; } #content { padding-top: 6px !important; } h2, h2 .maintitle { font-family: 'Unit Rounded OT', 'Mayberry Pro', 'Segoe Semibold', Calibri, sans-serif !important; font-size: 15px !important; } h3 { font: 16px Aller, 'PT Sans', Segoe, Calibri, sans-serif !important; } #section_links { font-size: 28px !important; } .post_block h3 { padding: 4px 8px 2px 8px !important; } .author_info { width: 172px !important; } .post_body { margin-left: 180px !important; } #portal_article .post_body { margin-left: 0px !important; } .post_body { line-height: 95% !important; } ul.post_control { padding: 2px 10px 24px 6px !important; height: 16px; } } To be continued... Redigerat 3 juli 2010 av Linus
Fidden Postat 3 juli 2010 Postat 3 juli 2010 .topic_share{display:none} .moderation_bar{display:none} .rep_bar{display:none} #reputation_filter{display:none} dessa tyckte jag behövdes också, fast moderation_bar kanske folk använder.
Dingbats Postat 3 juli 2010 Postat 3 juli 2010 #footer_utilities, #board_footer { padding: 0px 0px 0px 0px !important; } #topic_stats h2 { font-size: 12px !important; } Också bra. Hur får man bort den där meningslösa <br class="clear">:en mellan vilka som läser tråden och skalväljardiv:en?
Recommended Posts