Jump to content
Annons

Finns det någon här som vill följa med på Europaturne i sommar?


TUFFTUFFTUFF

Recommended Posts

Hej, vettefan om det här är riktig plats på forumet att posta det här, men jag kan flytta tråden om någon har ett bättre förslag på var det borde ligga. Long shot det här, men vi ska dra med bandet på en liten turne till Tyskland och Polen runt 5-11 juli i sommar. Finns det någon här som har bil och som har lust att köra oss? Av musikutrustning kommer vi i stort sett bara att ha med oss 1 bas + 1 gitarr + 1 Tiny Terror. Vi ordnar en skidbox där gitarrerna kan ligga, så då behöver vi inte inte mycket mer plats än vad 5 personer (4 i bandet plus chaufför) annars behöver på en veckoresa. Jo, vi kommer att plocka upp en väska med t-shirts någonstans längs vägen men de får också ligga i skidboxen. Vi behöver alltså inte en megabil, men vi måste ju i alla fall få plats 5 personer i bilen.

Vi betalar 4000:- + att vi såklart betalar bensinpengar. Vi har vett i kroppen och är trevliga och sociala människor. Det kommer garanterat att bli roligare än att stanna hemma 🙂 .

Mathias.. GOLDCRUSH

Ps. Vi håller till i Oslo.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

jag skrev några rader om er turne på min facebook ifall någon kan vara intresserad.

såg på youtube att ni hade gjort en video till en av låtarna också.

http://www.youtube.com/watch?v=mCL25Ct03d8

Link to comment
Dela på andra sajter

Kanon, tusen tack 😄 . Uff, den videon är vi inte direkt stolta över eller försöker sprida. De som gjorde den (förstaårsstudenter med noll budget) var jättesnälla och så, men det blev inte som vi hade tänkt oss, men, men, vi hade kul när vi spelade in den 🙂 .

Link to comment
Dela på andra sajter

Det kanske vore något, vad för typ av bil är typ "minimum" krav för er? 😱

Btw så borde ni komma till Trollhättan, Trestad och så mycket punkare och skinheads som skulle digga er musik 🙂

Och ang. videon. Det är inget fel på den. fett till sån musik 🙂

Sedan eran hemsida borde ni ju fixa, ser ju helt mongo ut om jag ska vara ärlig 🥰

Redigerat av Knogslag
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...