Jump to content
Annons

Nya ikoner på forumet


Björn Olsberg

Recommended Posts

Vi har dragits med engelska och ganska otyliga ikoner länge nog, så under helgen gjorde jag nya svenska knappar som passar bättre till färgschemat. Och ja, knapparna är inspirerade av dem man hittar på några andra forum. 😮

Ett par korta förklaringar:

"Anmäl" - ligger vid varje inlägg i en tråd och gör att du kan anmäla ett opassande inlägg till en moderator för översyn.

"Citera" - ligger också vid varje inlägg och gör att du kan svara direkt på ett specifikt inlägg, med citatet separerat från din egen text.

Håll tillgodo!

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Vi har dragits med engelska och ganska otyliga ikoner länge nog, så under helgen gjorde jag nya svenska knappar som passar bättre till färgschemat.

mycket bra tillägg, ... vill ändock påpeka den överlag dårliga kvalitetan av ikonerna, t.ex. dom vita kant resterna som man klart kan urskilja på vissa ikoner 🙂

det är bara en notering som mitt öga var uppmärksam på, och är absolut inte riktat och menat som gnällig kritik av den dårliga graden 😮

mvh.

kultur ambassaden

Link to comment
Dela på andra sajter

Jäklar i mig vad fint det blev nu! Känns mindre "du får detta skin på köpet" aktigt. Lite mer personligt och intressant. Och framförallt, mer språkligt konsekvent!

Tackar!

EDIT: just editknappen skulle dock behöva sig en liknande omgång i valfritt bildprogram...

Redigerat av Neko
Link to comment
Dela på andra sajter

Kom på en annan sak som du skulle kunna jobba med nån gång som du har tråkigt Oldsberg, fixa till så att det står svenska månadsnamn när man har postat inlägget. 😄 Alltså raden ovan själva inlägget...

Och även till vänster när man gick med i forumet... :rolleyes:

Redigerat av insolitus
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...