Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 13,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Dingbats

2020

• Neosus

1668

• Overkill

1613

• Memphis

1514

Postat

FUnderar på att köpa en Pod Xt igen.. hade en förr med metalpack men sålde den vilket jag ångrar. Har nu en Vox Tonelab men saknar lite pod xt:n oxå för den är ju bra på sitt vis fast voxen är bra på sitt vis oxå men skulle nog vilja ha båda för att få mer variation men även för att jag blir lite less på voxen mellanåt såatte.......

😄

Postat

...men skulle nog vilja ha en strata oxå känner jag nu för att få mer variation lixom. Gibson vore inte helt fel heller med en sjysst rörstärkare. Typ Marshall bluesbreaker. Fet jävel.

En bas skulle man haft oxå!

😄

Postat
nu gjorde jag en liten slötest i reaper med podxt som ljudinterface. laddade ett par softsyntar och spelade utan latency. verkar lovande. redan där är

Gött! Spana in preseten "sweetverbo" i reapers inbyggda reverb om du inte gjort det redan.

Vill åxå ha laptopmusikburk

Postat

Nu ska jag ta lite chips, sen ska jag in till stan och klippa mig. Drop in! Skitläskigt ju, det har jag aldrig gjort förut.

Chips är fan så mycket godare än godis.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.