Dingbats Postat 18 maj 2010 Postat 18 maj 2010 😆😄😆😆😆😄 Jag bara hittade på några ord. Skrev sedan in det i Google översättningsfunktion och fick upp: "T-shirt är bröst Quantra dol" ... sjukaste jag vart med om. Det sjukaste jag har vart med om var när jag satt på bussen och det kom en t-rex och målade blommor på fönstrena. Busschauffören blev en ost som kunde prata isländska och det började regna marshmallows från taket. Men det klår ju inte din grej.
debatt Postat 18 maj 2010 Postat 18 maj 2010 Det sjukaste jag har vart med om var när jag satt på bussen och det kom en t-rex och målade blommor på fönstrena. Busschauffören blev en ost som kunde prata isländska och det började regna marshmallows från taket. Men det klår ju inte din grej. Seriöst, det borde ni göra som musikvideo!
Dingbats Postat 18 maj 2010 Postat 18 maj 2010 bunden ko tryffel-mo jordeliv grepparkniv svider vi lider ni gont
Micke H Postat 19 maj 2010 Postat 19 maj 2010 Nån hade som status på Facebook "Börjar fan tröttna på Facebook"... Oh, the irony...
Micke H Postat 19 maj 2010 Postat 19 maj 2010 Hej Micke H! Hej! woo! fick VG på tentan jag trodde jag typ fick IG på. Grattis! 😆
Micke H Postat 19 maj 2010 Postat 19 maj 2010 Jungfru Maria som födde utan att synda, hjälp oss att synda utan att föda.
Recommended Posts