Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat
Om man jobbar så kan man ju lägga mer. Har man 8140 i månaden och en hyra på 3500 så är det dock viktigare att hålla koll på matkostnaden. 😄

Vad flinar du åt?

Annons
  • Svar 13,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Dingbats

2020

• Neosus

1668

• Overkill

1613

• Memphis

1514

Postat
Om man jobbar så kan man ju lägga mer. Har man 8140 i månaden och en hyra på 3500 så är det dock viktigare att hålla koll på matkostnaden. 😄

4 600 till mat. Gåslever around the clock.

drloop (oregistrerad)
Postat
4 600 till mat. Gåslever around the clock.

😄

Postat

top artists på spotify suger verkligen. det är typ beräknat utefter hur man lyssnade en specifik dag eller nåt sånt. Just den dagen lyssnade jag på heart of glass med blondie några gånger i olika versioner av någon anledning, så den låten var min topplåt i veckor sen... tills jag stängde av topplistan. Joshua radin och animal collective ligger bland mina toppartister också, trots att jag i stort sett aldrig lyssnar på dem. Att jag lyssnat på pavement nonstop hela dagen idag till exempel har inte haft någon inverkan alls.

JÄVLA HITTEPÅ!

Postat

Jag borde kanske ha Record Union, Spotify, Facebook, msn, verified by Visa, hotmail, Twitter m.m.

Märkte att min datorklocka går en minut före forumets.

00:28

drloop (oregistrerad)
Postat
Loopen, har du lagt upp låtar på spotify via record union? I så fall, hur lång tid tog det?

Via CDbaby. Tog ganska långtid. 2 månader.

Postat
Det blir nog inte nåt särskilt. Har aldrig varit så intresserad av att resa. Vad ska du göra?

Jag, ska jobba på resturang typ. 😛 Lär väl inte bli nån resa, har inga vänner som har råd. 😛

Postat
Om man jobbar så kan man ju lägga mer. Har man 8140 i månaden och en hyra på 3500 så är det dock viktigare att hålla koll på matkostnaden. 😛

Och jag har en hyra på 4000. 😛

Postat

Har spelat TP hela kvällen, jag var grym. 😛 Visserligen förlorade vårt lag men jag klarade några frågor iaf. xD

Postat (redigerat)

fan va störande. Min brorsa har brytit sönder sin armbåge, sönder och samman så det kanske inte kommer gå att fixa, och så typ säger jag några svärord via sms när jag får höra det. Och så säger han: "man behöver svära inte i varje sms".... för jag sade typ ord som "shit", jäklar" och jävlar"......Men liksom? Han svär också?? vad e Grejen? 😛

mäh, orka. när man försöker visa att man bryr sig. 😛

Redigerat av Memphis
Postat

oj! ett tips är att kolla försäkring, en kompis brorsa krossade armbågen när han ramlade från ett träd en gång och han fick typ 30 000.

Postat
oj! ett tips är att kolla försäkring, en kompis brorsa krossade armbågen när han ramlade från ett träd en gång och han fick typ 30 000.

eh.. han e nog inte försäkrad.. förrutom hemförsäkran då... eftersom han fortfarande bor hemma? Vet inte.

Postat
eh.. han e nog inte försäkrad.. förrutom hemförsäkran då... eftersom han fortfarande bor hemma? Vet inte.

Jo men det går nog på hemförsäkring... Finns nog någon olycksfallsförsäkring där.

Postat (redigerat)
Jo men det går nog på hemförsäkring... Finns nog någon olycksfallsförsäkring där.

eller vet inte ens om vi har hemförsäkran hemma... så jävla snål som min pappa är..

Redigerat av Memphis
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.