Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 13,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Dingbats

2020

• Neosus

1668

• Overkill

1613

• Memphis

1514

Postat
http://svt.se/2.22620/1.1990903/kina_misst...geringskansliet

Kul att dom misstänker att ett dataintrång mot Regeringskansliet var statsunderstödd av Kina eftersom attacken skedde på kontorstid och "normalbilden av en hacker det är ju att de sitter på kvällstid, på helger, på nätterna, på lov och annat, så att säga på sin fritid, och genomför sådana här attacker". 😛

Jo, men hur vad det? Ställde du dej upp och protesterade, keynesian som du är?

Postat
Jo, men hur vad det? Ställde du dej upp och protesterade, keynesian som du är?

Nej, jag gjorde inte det. Det var det ingen som gjorde, utan alla bara kollade konstigt på varandra. Blir lite sugen på att läsa hans General Theory... i sommar, förhoppningsvis gör jag väl det med. Hade varit intressant.

Postat
Nej, jag gjorde inte det. Det var det ingen som gjorde, utan alla bara kollade konstigt på varandra. Blir lite sugen på att läsa hans General Theory... i sommar, förhoppningsvis gör jag väl det med. Hade varit intressant.

Frågan är varför, varför, ingen gjorde det.

Postat

tullen hade inte lagt på nån avgift heller, så det blev typ 170:- per t-shirt, helt ok 🙂

Postat
Imorgon ska jag till optikern och hon är läcker.

Bild på tröjorna tack.

Men jag tror du blir besviken när glasögonen kommer på...

...fast iofs så brukar flickor vara snygg med glasögon 🙂

Alltså,.... 😄

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.