Overkill Postat 6 maj 2010 Postat 6 maj 2010 http://svt.se/2.22620/1.1990903/kina_misst...geringskansliet Kul att dom misstänker att ett dataintrång mot Regeringskansliet var statsunderstödd av Kina eftersom attacken skedde på kontorstid och "normalbilden av en hacker det är ju att de sitter på kvällstid, på helger, på nätterna, på lov och annat, så att säga på sin fritid, och genomför sådana här attacker". 😛
slejnard Postat 6 maj 2010 Postat 6 maj 2010 Grattis till spelningen MickeH! Dilemma där. Ös på med både operation och spelning. Du kan tex ha en soffa som du ligger och spelar i? + En storbildsskärm där du har en förinspelad video där du öser järnet. :smili:
SadamJR Postat 6 maj 2010 Postat 6 maj 2010 http://svt.se/2.22620/1.1990903/kina_misst...geringskansliet Kul att dom misstänker att ett dataintrång mot Regeringskansliet var statsunderstödd av Kina eftersom attacken skedde på kontorstid och "normalbilden av en hacker det är ju att de sitter på kvällstid, på helger, på nätterna, på lov och annat, så att säga på sin fritid, och genomför sådana här attacker". 😛 Jo, men hur vad det? Ställde du dej upp och protesterade, keynesian som du är?
Overkill Postat 6 maj 2010 Postat 6 maj 2010 Jo, men hur vad det? Ställde du dej upp och protesterade, keynesian som du är? Nej, jag gjorde inte det. Det var det ingen som gjorde, utan alla bara kollade konstigt på varandra. Blir lite sugen på att läsa hans General Theory... i sommar, förhoppningsvis gör jag väl det med. Hade varit intressant.
SadamJR Postat 6 maj 2010 Postat 6 maj 2010 Nej, jag gjorde inte det. Det var det ingen som gjorde, utan alla bara kollade konstigt på varandra. Blir lite sugen på att läsa hans General Theory... i sommar, förhoppningsvis gör jag väl det med. Hade varit intressant. Frågan är varför, varför, ingen gjorde det.
Fidden Postat 6 maj 2010 Trådstartare Postat 6 maj 2010 Wohoo, idag hade min "teh"-tisha kommit från USA 😛 (plus 3 andra tishor)
Pazo Postat 6 maj 2010 Postat 6 maj 2010 Wohoo, idag hade min "teh"-tisha kommit från USA 😄 (plus 3 andra tishor) 😛😎🙂 :) QC TEH!?!? 🙂
Fidden Postat 6 maj 2010 Trådstartare Postat 6 maj 2010 tullen hade inte lagt på nån avgift heller, så det blev typ 170:- per t-shirt, helt ok 🙂
Dingbats Postat 6 maj 2010 Postat 6 maj 2010 Imorgon ska jag till optikern och hon är läcker. Bild på tröjorna tack.
Neosus Postat 6 maj 2010 Postat 6 maj 2010 Imorgon ska jag till optikern och hon är läcker. Bild på tröjorna tack. Men jag tror du blir besviken när glasögonen kommer på... ...fast iofs så brukar flickor vara snygg med glasögon 🙂 Alltså,.... 😄
SadamJR Postat 6 maj 2010 Postat 6 maj 2010 Imorgon ska jag till optikern och hon är läcker. Bild på tröjorna tack. Hur vet du det?
Recommended Posts