Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 13,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Dingbats

2020

• Neosus

1668

• Overkill

1613

• Memphis

1514

Postat

omg. 2*6km. första varvet la jag mig på runt 150-160 i puls, och det gick på 34:32 minuter. Andra varvet ökade jag till runt 170 bpm, det gick på 32:08. Hade förväntat mig lite mer skillnad faktiskt, känns som det är lika bra att lägga sig på en skön 155-puls på göteborgsvarvet.

Postat
omg. 2*6km. första varvet la jag mig på runt 150-160 i puls, och det gick på 34:32 minuter. Andra varvet ökade jag till runt 170 bpm, det gick på 32:08. Hade förväntat mig lite mer skillnad faktiskt, känns som det är lika bra att lägga sig på en skön 155-puls på göteborgsvarvet.

Eliiiiiit 🙂 Shit du springer fort!

Hej

Kaffe

Sen iväg

Postat
Eliiiiiit 🙂 Shit du springer fort!

nä... inte så värst. kilometertiden blir typ 5:30. En av killarna jag ska springa ett av loppen med springer 5km på 17 minuter, då är kilometertiden typ 3:30. 🙂

i själva verket är jag ganska långsam xD

Hägglund (oregistrerad)
Postat
Analfreaket e igång igen. orka. jag e så less på honom.

Jag tycker så synd om dig Mensis. 🙂

Postat

Man kan sätta pulsen i första hand och tiden i andra hand också.

Tänk såhär: hur lång tid tar 6 km för mig om min puls max får vara 100 slag per minut? 80 slag per minut? 60 slag per minut?

Postat (redigerat)

AIK-Djurgården 1-0 efter halva första halvleken. Målen kom efter 2-3 minuter. Soligt. Ganska bra tempo.

Redigerat av debatt
Postat

Djurgården vann med 2-1 borta. Jag tror också att det kan vara skådespeleri som låg Djordic på tallriken.

Liverpool-Chelsea 0-0 så långt.

Snart visar väl dock Kanal 9 nån match?

Postat
Djurgården vann med 2-1 borta. Jag tror också att det kan vara skådespeleri som låg Djordic på tallriken.

Liverpool-Chelsea 0-0 så långt.

Snart visar väl dock Kanal 9 nån match?

Kommentatorerna tyckte visst att det var straff.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.