Dingbats Postat 16 april 2010 Postat 16 april 2010 Jag vet inte varför jag tyckte det här var så jävla kul, men liksom vafan 😛 Trådtitel: Är det skamligt att duscha utan att förtjäna det? Ja är det så? När man växt upp så har man på sätt och vis lärt sig att få duscha är en slags belöning. När man va yngre så duscha man innan man gick iväg till skolan och "belönades" med att duscha för att man lyckades gå iväg. eller efter en träning då man gjort något bra för kroppen o musklerna och fick spola av sig svetten å skiten. eller när man va ute i skogen å klättrade i träd å sköt pilbåge på varandra å blev skitig. eller nu när man är äldre och jobbar/studerar så duschar man innan jobbet osv. eller när man gymmat och behöver duscha sen. Alltså jag skäms fan nästan när jag bara ställer mig i min egen dusch hemma då när jag bara går in för att värma mig eller spola av mig när jag inte har något att göra när man har feber o är sjuk så är det ok, men annars... någon mer som känner så? eller är man bara mongolid? (retorisk fråga!) mvh
Memphis Postat 16 april 2010 Postat 16 april 2010 Två fucking dagar med det här temat på hjärnan! 😳 😉
Memphis Postat 16 april 2010 Postat 16 april 2010 (redigerat) Jag hade i stort sätt samma låt på hjärnan de två sista åren på gymnasiet. Pocahontas - Färger i en vind. 😳😉 😉🥰 Redigerat 16 april 2010 av Memphis
Pazo Postat 16 april 2010 Postat 16 april 2010 Bränner "New Jack Swing"-skivor och nu ska vi kolla på film och käka massa chips xD
SadamJR Postat 16 april 2010 Postat 16 april 2010 Hat inte kunna logga in. Har haft massor av bra fylleinlägg på g. Nu är det anna anka.
Dingbats Postat 16 april 2010 Postat 16 april 2010 Hat inte kunna logga in. Har haft massor av bra fylleinlägg på g. Nu är det anna anka. Skriv lite fyllegrejer nu då.
SadamJR Postat 16 april 2010 Postat 16 april 2010 Skriv lite fyllegrejer nu då. Har nästan hunnit nyktra till. Får korka upp nåra bira till först.
SadamJR Postat 16 april 2010 Postat 16 april 2010 Det var egentligen inte george riedel utan astrid lindgren som kom på alla låtarna till filmerna.
Dingbats Postat 16 april 2010 Postat 16 april 2010 Det var egentligen inte george riedel utan astrid lindgren som kom på alla låtarna till filmerna. Källa på det? George Riddle.
SadamJR Postat 16 april 2010 Postat 16 april 2010 Källa på det? George Riddle. Ska vi börja med källor nu? Då lär det inte bli många inlägg skrivna här. Såg ett tvprogram om musiken till filmerna. Till den första pippifilmen var det egentligen jan johansson som kom på melodierna men sen dog han, och riedel kom in i bilden, varefter han knyckte det hela rakt av. Därefter satt riedel och lindgren ihop, och lindgren nynnade meloder till texterna hon skrivit. Riedel skrev ner dom och tog all cred.
Recommended Posts