Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 13,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Dingbats

2020

• Neosus

1668

• Overkill

1613

• Memphis

1514

Postat
här kan ni lyssna på vad jag pillat med idag:

ganska mycket som ska fixas men stommen tycker jag är ganska bra. ska försöka få hjälp av pazo att fixa fetare instrument (typ stråkarna och det) och även tabba grejen som är precis innan sista refrängen. men annars så xD

Fläsksvål! låter tungt 🥰

Postat (redigerat)
Memphan bor i Kviberg och konserten är i Majorna.

Det går spårvagn och det går att gå på 3 timmar. Det är gott och väl över milen, om man inte räknar fågelvägen som Tennessee, men du kan väl inte flyga?

Redigerat av debatt
Postat
Dingis, tyvärr har jag bara ett täcke så du får spoona med mig om du inte vill frysa. 😄

Äh, jag är inge känslig för kyla! Inte för jag är homofob eller nåt alltså.

Postat
Det går spårvagn och det går att gå på 3 timmar. Det är gott och väl över milen, om man inte räknar fågelvägen som Tennessee, men du kan väl inte flyga?

Fast det går inga spårvagnar på natten. Jag har inget egentligen mot att gå bortsett från att det kanske är kallt och jag kanske blir bögrånmördad eller vad det heter. En mil tar man ju på mindre än tre timmar. Typ en timme kanske.

Postat (redigerat)
Äh, jag är inge känslig för kyla! Inte för jag är homofob eller nåt alltså.

Hepp, jag som ville spoona. 😉

Nemän jag har extratäcke. 😄

edit, madrass oxå! xD

Redigerat av Memphis
Postat
Fast det går inga spårvagnar på natten. Jag har inget egentligen mot att gå bortsett från att det kanske är kallt och jag kanske blir bögrånmördad eller vad det heter. En mil tar man ju på mindre än tre timmar. Typ en timme kanske.

Där tar du fel, går visst spårvagnar på natten. 11:an får fram till halv 5. Fast inte lika ofta dock. Nu vet jag inte vart koncerten skulle vara men från tex Majornabadet så går det:

http://www.vasttrafik.se/Att-resa/Reseplan...mp;time=01%3a00

Postat
Det är lite ghey att spoona. Vi sov iofs tre stycken i min 90-säng en gång xD

låät mysigt. 😄 men vaddå, det e ju manligt att skeda! xD

Postat
Där tar du fel, går visst spårvagnar på natten. 11:an får fram till halv 5. Fast inte lika ofta dock. Nu vet jag inte vart koncerten skulle vara men från tex Majornabadet så går det:

http://www.vasttrafik.se/Att-resa/Reseplan...mp;time=01%3a00

Jo, fast med enorma glapp. Om riktmärket för konsertens slut är ett, så är det lite segt att vänta i tre timmar. Så det får nog bli taxi tyvärr. 200 spänn byebye.

Postat
Jo, fast med enorma glapp. Om riktmärket för konsertens slut är ett, så är det lite segt att vänta i tre timmar. Så det får nog bli taxi tyvärr. 200 spänn byebye.

Eller om du går lite tidigare bara och hinner med 1-vagnen? Eller det kanske man inte vill. 😄

Postat
Eller om du går lite tidigare bara och hinner med 1-vagnen? Eller det kanske man inte vill. 😄

Nej det vill man inte. Eller den går väl kvart över nånting. Jag kanske hinner om jag har tur, troligen inte.

Postat (redigerat)

Åkte en gång med morsan dagtid från Sahlgrenska västerut, typ 3-4 km... kostade 225 kr med Taxi Kurir, undvik detta etablerade välansedda bolaget. Ta hellre Taxi Göteborg. Eller kanske hellre Minitaxi, de där röda Londonbilarna... Citroën Berlingo.

Visste inte att Nattvagnarna gick så sällan. Kan det stämma, ja, kanske till Gamlestan?

🙂

Redigerat av debatt
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.