Overkill Postat 13 april 2010 Postat 13 april 2010 nu skapade jag facebooksidan "vanlig jävla tvål" för att jag gillar vanlig jävla tvål.
slejnard Postat 13 april 2010 Postat 13 april 2010 här kan ni lyssna på vad jag pillat med idag: Your browser does not support the HTML5 audio tag ganska mycket som ska fixas men stommen tycker jag är ganska bra. ska försöka få hjälp av pazo att fixa fetare instrument (typ stråkarna och det) och även tabba grejen som är precis innan sista refrängen. men annars så xD Fläsksvål! låter tungt 🥰
debatt Postat 13 april 2010 Postat 13 april 2010 (redigerat) Memphan bor i Kviberg och konserten är i Majorna. Det går spårvagn och det går att gå på 3 timmar. Det är gott och väl över milen, om man inte räknar fågelvägen som Tennessee, men du kan väl inte flyga? Redigerat 13 april 2010 av debatt
Memphis Postat 13 april 2010 Postat 13 april 2010 hej debatt! Du kan va Tennesee och jag räknade inte alls fågelvägen. 😄
SadamJR Postat 13 april 2010 Postat 13 april 2010 Men det finns ju faktiskt en puckelfotbollsplan som man nyligen byggde i Malmö. Tvivlar dock på att det blir någon hit. 😄 bilder på den: http://www.steriks.se/ImageVault/Images/id...ultHandler.aspx http://www.unisport.com/uploads/pics/puckelboll1.jpg Bortamatch mot schweiz.
Dingbats Postat 13 april 2010 Postat 13 april 2010 Dingis, tyvärr har jag bara ett täcke så du får spoona med mig om du inte vill frysa. 😄 Äh, jag är inge känslig för kyla! Inte för jag är homofob eller nåt alltså.
Dingbats Postat 13 april 2010 Postat 13 april 2010 Det går spårvagn och det går att gå på 3 timmar. Det är gott och väl över milen, om man inte räknar fågelvägen som Tennessee, men du kan väl inte flyga? Fast det går inga spårvagnar på natten. Jag har inget egentligen mot att gå bortsett från att det kanske är kallt och jag kanske blir bögrånmördad eller vad det heter. En mil tar man ju på mindre än tre timmar. Typ en timme kanske.
Memphis Postat 13 april 2010 Postat 13 april 2010 (redigerat) Äh, jag är inge känslig för kyla! Inte för jag är homofob eller nåt alltså. Hepp, jag som ville spoona. 😉 Nemän jag har extratäcke. 😄 edit, madrass oxå! xD Redigerat 13 april 2010 av Memphis
Overkill Postat 13 april 2010 Postat 13 april 2010 Det är lite ghey att spoona. Vi sov iofs tre stycken i min 90-säng en gång xD
Memphis Postat 13 april 2010 Postat 13 april 2010 Fast det går inga spårvagnar på natten. Jag har inget egentligen mot att gå bortsett från att det kanske är kallt och jag kanske blir bögrånmördad eller vad det heter. En mil tar man ju på mindre än tre timmar. Typ en timme kanske. Där tar du fel, går visst spårvagnar på natten. 11:an får fram till halv 5. Fast inte lika ofta dock. Nu vet jag inte vart koncerten skulle vara men från tex Majornabadet så går det: http://www.vasttrafik.se/Att-resa/Reseplan...mp;time=01%3a00
Memphis Postat 13 april 2010 Postat 13 april 2010 Det är lite ghey att spoona. Vi sov iofs tre stycken i min 90-säng en gång xD låät mysigt. 😄 men vaddå, det e ju manligt att skeda! xD
Memphis Postat 13 april 2010 Postat 13 april 2010 meeen, va störande, glömde bort tvätten i torktumlaren och nu var det blivit låst.. xD
Dingbats Postat 13 april 2010 Postat 13 april 2010 Där tar du fel, går visst spårvagnar på natten. 11:an får fram till halv 5. Fast inte lika ofta dock. Nu vet jag inte vart koncerten skulle vara men från tex Majornabadet så går det: http://www.vasttrafik.se/Att-resa/Reseplan...mp;time=01%3a00 Jo, fast med enorma glapp. Om riktmärket för konsertens slut är ett, så är det lite segt att vänta i tre timmar. Så det får nog bli taxi tyvärr. 200 spänn byebye.
Dingbats Postat 13 april 2010 Postat 13 april 2010 Dessutom är väl skavfötters bra mycket bättre än att gaykrama varann.
Memphis Postat 13 april 2010 Postat 13 april 2010 Jo, fast med enorma glapp. Om riktmärket för konsertens slut är ett, så är det lite segt att vänta i tre timmar. Så det får nog bli taxi tyvärr. 200 spänn byebye. Eller om du går lite tidigare bara och hinner med 1-vagnen? Eller det kanske man inte vill. 😄
Dingbats Postat 13 april 2010 Postat 13 april 2010 Eller om du går lite tidigare bara och hinner med 1-vagnen? Eller det kanske man inte vill. 😄 Nej det vill man inte. Eller den går väl kvart över nånting. Jag kanske hinner om jag har tur, troligen inte.
Dingbats Postat 13 april 2010 Postat 13 april 2010 200 spänn är ju inte så farligt. Det är ju en hel t-shirt, eller mer än en skiva. 400 tuggummin!
debatt Postat 14 april 2010 Postat 14 april 2010 Tar den här också. Eller denna, som ni säger. Mamma?
debatt Postat 14 april 2010 Postat 14 april 2010 (redigerat) Jo, fast med enorma glapp. Om riktmärket för konsertens slut är ett, så är det lite segt att vänta i tre timmar. Så det får nog bli taxi tyvärr. 200 spänn byebye. Åkte en gång med morsan dagtid från Sahlgrenska västerut, typ 3-4 km... kostade 225 kr med Taxi Kurir, undvik detta etablerade välansedda bolaget. Ta hellre Taxi Göteborg. Eller kanske hellre Minitaxi, de där röda Londonbilarna... Citroën Berlingo. Visste inte att Nattvagnarna gick så sällan. Kan det stämma, ja, kanske till Gamlestan? 🙂 Redigerat 14 april 2010 av debatt
Overkill Postat 14 april 2010 Postat 14 april 2010 (redigerat) tar bort för jag vill inte ens tänka på det 🙂 Redigerat 14 april 2010 av Overkill
Recommended Posts