Jump to content
Annons

Banners, så långt...


tordA

Recommended Posts

Annons

Ha ha ha Tack Rockis! Började så smått fundera på var du höll hus!

Helcoolt.

Nu ska jag bara mickla in den i internettet, vilket inte alltid är det lätTASTE. FaN HAR ETT NYTT TOKJÄVLA TANGENTbord me snea knaqppar som lutar åt alla jävla håll! Men det har inga sladdar vilket är ett plus. Japp, det var lite extramaterial till intresseklubben!

Mr Banner

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu ska jag bara mickla in den i internettet, vilket inte alltid är det lätTASTE. FaN HAR ETT NYTT TOKJÄVLA TANGENTbord me snea knaqppar som lutar åt alla jävla håll! Men det har inga sladdar vilket är ett plus. Japp, det var lite extramaterial till intresseklubben!

Mr Banner

Hehe, har du skaffat ett sånt där äääärgonomiskt tangentbord som tanterna på Försäkrningskassan använder? 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu ska jag bara mickla in den i internettet, vilket inte alltid är det lätTASTE. FaN HAR ETT NYTT TOKJÄVLA TANGENTbord me snea knaqppar som lutar åt alla jävla håll! Men det har inga sladdar vilket är ett plus. Japp, det var lite extramaterial till intresseklubben!

Mr Banner

Hehe, har du skaffat ett sånt där äääärgonomiskt tangentbord som tanterna på Försäkrningskassan använder? 😉

Ett sånt vill jag ha, eftersom jag är en sån liten duktig pojke som använder sig av "asdf jklö"-metoden 🙂. De är så attans dyra bara...

/Daniel

Link to comment
Dela på andra sajter

@D Vibe: till våran hemsida som handlar om musik, konst, kläddesign och de och sånt....

@Hackis: duger den eller vill du göra en egen alkologisk utflykt ( 😉 ) ?

@MusicGene 🙂 självklart !

@osiris: Ohja, vill du ha med tutt-ätande ormen / annan bild, band/artistnamn, länkar till vardådå, och de och sånt....

@®offe: jag förstod att du kört fast i batteridrivna Äggonomiska pedalbordet,

yla till om jag skall tamed bilden (men högt som f@n, jag hör illa)

om jag glömt nått så yla bara...

Link to comment
Dela på andra sajter

@osiris: Ohja, vill du ha med tutt-ätande ormen / annan bild, band/artistnamn, länkar till vardådå, och de och sånt....

tutt-ätande orm? 🙂 det är en arm som taffsar på kvinnans bröst... och den är överstruken...för så får man ju inte göra på jobbet 🙂

Mitt band heter Six Foot Hero, gör nåt av det 😉

/Tutt-ätande ormen 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Stinkey (oregistrerad)
@osiris: Ohja, vill du ha med tutt-ätande ormen / annan bild, band/artistnamn, länkar till vardådå, och de och sånt....

tutt-ätande orm? 😄 det är en arm som taffsar på kvinnans bröst... och den är överstruken...för så får man ju inte göra på jobbet 😄

Mitt band heter Six Foot Hero, gör nåt av det 😄

/Tutt-ätande ormen 😉

Six FEET heter det väl?

Link to comment
Dela på andra sajter

@osiris: Ohja, vill du ha med tutt-ätande ormen / annan bild, band/artistnamn, länkar till vardådå, och de och sånt....

tutt-ätande orm? 😄 det är en arm som taffsar på kvinnans bröst... och den är överstruken...för så får man ju inte göra på jobbet 😄

Mitt band heter Six Foot Hero, gör nåt av det 😄

/Tutt-ätande ormen 😉

Six FEET heter det väl?

Nej, det heter Six Foot Hero.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu ska jag bara mickla in den i internettet, vilket inte alltid är det lätTASTE. FaN HAR ETT NYTT TOKJÄVLA TANGENTbord me snea knaqppar som lutar åt alla jävla håll! Men det har inga sladdar vilket är ett plus. Japp, det var lite extramaterial till intresseklubben!

Mr Banner

Hehe, har du skaffat ett sånt där äääärgonomiskt tangentbord som tanterna på Försäkrningskassan använder? 🙂

Ett sånt vill jag ha, eftersom jag är en sån liten duktig pojke som använder sig av "asdf jklö"-metoden 😉. De är så attans dyra bara...

/Daniel

Jo, försöker också att snitsa till med asdf, men det tar tid att knacka in sig på ett nytt tangentbord. Det blir dock bättre och bättre. Se själv, allt det här skriver jag utan att titta ! 😄

Det trådlösa bordet ja:

285:- på PCbutiken i Kistagallerian. Hör och häpna:

Då ingick optisk trådlös mus, och tre set med uppladdningsbara batterier där man laddar i sändaren/mottagaren som ligger på skrivbordet.

Såg samma set på Clas Olsson för nästan 700:- 🙂

/hälsar försäkringskassetanten 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

@®offe: jag förstod att du kört fast i batteridrivna Äggonomiska pedalbordet,

yla till om jag skall tamed bilden (men högt som f@n, jag hör illa)

om jag glömt nått så yla bara...

Yyyl!

Ta med bilden vart då?

(visst e ja korkad men dödligt snygg oxå 😆 )

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...