Jump to content
Annons

Effektbox


Jesse

Recommended Posts

Annons
DieHard (oregistrerad)

Om det inte var en pod så får du gå till Us Open eller Blue Vision och fråga. I ett av deras bås kanske t om. Om du bor i sthlm vill säga. 🙂

Redigerat av DieHard
Link to comment
Dela på andra sajter

Sorry! Glömde en smiley efter 😉 . Självklart respekteras alla frågor. Fast du måste medge att din fråga "Vad heter den röda bananformade boxen?" är ganska lustigt formulerad.. 😮

Ursäkta att jag frågade. Trodde att alla frågor respekterades i detta forum. Även från oss nybörjare. Ska genast avregistrera mig så slipper ni besväras att mina frågor igen!
Link to comment
Dela på andra sajter

Ursäkta att jag frågade. Trodde att alla frågor respekterades i detta forum. Även från oss nybörjare. Ska genast avregistrera mig så slipper ni besväras att mina frågor igen!

De trodde nog du skämtade, ta inte illa upp, här finns väldigt snälla musikanter och ljudentusiaster! Jag är alltid snäll mot nybörjarna, jag är en sån själv fast jag är en gammal jävel.

Jag har en POD pocket du kan få köpa för 400 kronor. Den har en hel del fina ljud, både rena, halvskitiga och vråldistiga.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tack! Skönt att höra!

Det finns ju en del att lära.... Jag spenderar så mycket tid som möjligt på nätet för att försöka sätta mig in i vad allt är och hur det fungerar. Och det bästa sättet bör ju vara här, där massor med erfarenhet, kunskap och tips samlas.

Och ja, min beskrivning av pod:en var kanske onödigt lustig men jag fick ju reda på vad det var 😎

POD Pocket låter intressant. Vad kan frakten tänkas kosta till Sthlm?

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...