Jump to content
Annons

Ska skriva in serial, byter bara fönster!


Justwannagroove

Recommended Posts

Annons
Ska skriva in serial i en plugg.

Problemet är att när jag trycker på siffrorna så kommer olika logicfönster upp, och det går inte att kopiera koderna.

hur löser jag det?

Vet inte vad du menar men jag har märkt att i bland måste man skriva koderna själv och inte kopiera och klistra in.

Link to comment
Dela på andra sajter

Antagligen är de knappar du trycker på fastlåsta till ett keycommand. Så du måste ta bort dessa keycommands tillfälligt medan du kopierar text.

Det är så jag har fått göra, en riktig pita, men när inte copy-paste fungerar ser jag ingen annan lösning.

EDIT: Det du kan göra är att spara en "seral-preset" i keycommands med alla siffer-keycommands inaktiverade, som du öppnar när du ska skriva in något med siffror. Det spar lite tid.

Redigerat av ErikP120
Link to comment
Dela på andra sajter

I OS X installation CD:n finns det ett program som heter AU Lab . I det kan du öppna pluggar och skriva in serial när det inte funkar i Logic.

Vissa pluggar har något fel i koden vilket gör att man inte kan skriva in eller Copy/Paste serienummer.... 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

I OS X installation CD:n finns det ett program som heter AU Lab . I det kan du öppna pluggar och skriva in serial när det inte funkar i Logic.

Vissa pluggar har något fel i koden vilket gör att man inte kan skriva in eller Copy/Paste serienummer.... 😄

Your the man...

Fan vad du sitter inne med små tips.

Det är inte första gången....

dags för en "best of" snart

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...