Overkill Postat 14 februari 2010 Postat 14 februari 2010 Pazos föräldrar ska käka frulle här imorgon men vi har bara fyra ägg (två när jag ätit) så han måste ju köpa det först men kan ju inte messa och säga det nu 😳
Overkill Postat 14 februari 2010 Postat 14 februari 2010 Vi köpte fan 20-packet med ägg för typ tre-fyra dagar sedan och imorgon är det slut. xD
Memphis Postat 14 februari 2010 Postat 14 februari 2010 Pazos föräldrar ska käka frulle här imorgon men vi har bara fyra ägg (två när jag ätit) så han måste ju köpa det först men kan ju inte messa och säga det nu 😳 Varför kan du inte messa honom?
Dingbats Postat 14 februari 2010 Postat 14 februari 2010 Ni två är nog de enda under fyrtio som jag har hört säga "messa".
Overkill Postat 14 februari 2010 Postat 14 februari 2010 Varför kan du inte messa honom? För han är hos clara och det är sent! Vill inte väcka dom 😳
Memphis Postat 14 februari 2010 Postat 14 februari 2010 Du får värpa själv, Grahn förklarade ju häromdagen hur man gjorde. xD
Overkill Postat 14 februari 2010 Postat 14 februari 2010 Ni två är nog de enda under fyrtio som jag har hört säga "messa". Man sparar ju ett ord om man säger messa istället för skicka sms.
Dingbats Postat 14 februari 2010 Postat 14 februari 2010 Man sparar ju ett ord om man säger messa istället för skicka sms. "Smsa" säger alla jag känner iaf.
Memphis Postat 14 februari 2010 Postat 14 februari 2010 Ni två är nog de enda under fyrtio som jag har hört säga "messa". Ööh, typ alla ungdomar under 40 jag någonsin träffat säger så. 🥰😳😄
Dingbats Postat 14 februari 2010 Postat 14 februari 2010 Ööh, typ alla ungdomar under 40 jag någonsin träffat säger så. 🥰😳😄 http://tvtropes.org/pmwiki/pmwiki.php/Main/TotallyRadical
Overkill Postat 14 februari 2010 Postat 14 februari 2010 Jag säger både smsa och messa. Bara två stavelser i messa!
Dingbats Postat 14 februari 2010 Postat 14 februari 2010 NU ska jag kolla på The Driller Killer. Nu får jag inte skjuta upp det längre.
Overkill Postat 14 februari 2010 Postat 14 februari 2010 Hade bara tänkt se ett avsnitt men nu började jag precis kolla på ett tredje avsnitt för kvällen. att man aldrig lär sig
Dingbats Postat 15 februari 2010 Postat 15 februari 2010 NU ska jag kolla på The Driller Killer. Nu får jag inte skjuta upp det längre. Sammanfattning: Fy faaaan vad b. Den hade ingen handling överhuvudtaget. Det var inte så fruktansvärt stor del våld, och det som var lämnades helt utan förklaring till varför. De slängde in en erotisk lebbscen också helt utan motivering. Och jag tror inte jag nånsin har sett så dåligt skådespeleri.
debatt Postat 15 februari 2010 Postat 15 februari 2010 "Smsa" säger alla jag känner iaf. Jag också! 🙂
debatt Postat 15 februari 2010 Postat 15 februari 2010 Sammanfattning: Fy faaaan vad b. Den hade ingen handling överhuvudtaget. Det var inte så fruktansvärt stor del våld, och det som var lämnades helt utan förklaring till varför. De slängde in en erotisk lebbscen också helt utan motivering. Och jag tror inte jag nånsin har sett så dåligt skådespeleri. En snubbe som jagar folk med borrmaskin. Men du, var det inte sladd på den också?? Vilket superfel i så fall. Kollade ju bara stötvis i veckan. Men nu kanske jag slipper se den ordentligt då. Har inte hunnit. Erotisk scen, var då nånstans?? Musiken var det bästa! Han var ok som skådis. Jag har sett mycket värre.
Dingbats Postat 15 februari 2010 Postat 15 februari 2010 En snubbe som jagar folk med borrmaskin. Men du, var det inte sladd på den också?? Vilket superfel i så fall. Kollade ju bara stötvis i veckan. Men nu kanske jag slipper se den ordentligt då. Har inte hunnit. Erotisk scen, var då nånstans?? Musiken var det bästa! Han var ok som skådis. Jag har sett mycket värre. Ja, han var okej, men en av tjejerna där.
Pazo Postat 15 februari 2010 Postat 15 februari 2010 MOrrn! Istället fär att INTE väcka mig igårkväll så skickade killis sms 7.50 imorsoe och väckte mig... Aja! Svängde förbi ica å köpte ägg iaf 😆 Nu käka mina pärents osv.. får skjuts te plugget mä 😉
Recommended Posts