Fidden Postat 30 januari 2010 Postat 30 januari 2010 Jaha, nu fattar jag, textremsor. Trodde att du tänkte på nån slags filmens underliggande mening. Vad heter det nu igen då. Börjar visst bli lite trött. hmm, underton?
Fidden Postat 30 januari 2010 Postat 30 januari 2010 overkill är aderton fortfarande, det låter nästan likadant.
Pico Postat 30 januari 2010 Postat 30 januari 2010 Barca vann med 1-0. Pedro gjorde målet och Zlatans formsvacka håller i sig. Hans lagkompisar försöker verkligen få honom i lägen, men han fuckar upp det varje gång. Känns som han tänker på nåt, kanske nån form av personliga problem. Tack! Vänta nu, körde du en mentalanalys från TV-soffan? 😏
Fidden Postat 30 januari 2010 Postat 30 januari 2010 Tack! Vänta nu, körde du en mentalanalys från TV-soffan? 😄 ja..? 😄 gör man inte alltid det? Eller måste man ha en såndär divan eller vad det heter? jag trodde det räckte med Messi... för han är ju en sån.
SadamJR Postat 30 januari 2010 Trådstartare Postat 30 januari 2010 Barca vann med 1-0. Pedro gjorde målet och Zlatans formsvacka håller i sig. Hans lagkompisar försöker verkligen få honom i lägen, men han fuckar upp det varje gång. Känns som han tänker på nåt, kanske nån form av personliga problem. Han kanske tänker på landslaget.
Overkill Postat 30 januari 2010 Postat 30 januari 2010 det enda jag önskar mig är tjejen på tshirtstore 😄
Fidden Postat 30 januari 2010 Postat 30 januari 2010 Han kanske tänker på landslaget. jag funderar på om han har nåt att sikta mot längre. Hans dröm var ju att spela i barcelona, och nu gör han det. Det gick dessutom tokigt bra till en början. Vad är nästa steg liksom? Förutom den där jävla champions.
Neosus Postat 30 januari 2010 Postat 30 januari 2010 GRATTIS Overkill! Hoppas din önskan går igenom! 😄
SadamJR Postat 30 januari 2010 Trådstartare Postat 30 januari 2010 Grattis Overkill. Här är en låt om några nittonåringar som inte hade det så roligt.
Dingbats Postat 31 januari 2010 Postat 31 januari 2010 Jag vill också vara orealistiskt existensiell med en främling jag träffar på ett tåg.
SadamJR Postat 31 januari 2010 Trådstartare Postat 31 januari 2010 Jag vill också vara orealistiskt existensiell med en främling jag träffar på ett tåg. Jag träffade eddie meduza på tåget.
Dingbats Postat 31 januari 2010 Postat 31 januari 2010 Jag träffade eddie meduza på tåget. Han är inte lika snygg som eller nån annan sån.
debatt Postat 31 januari 2010 Postat 31 januari 2010 jag är hemma nu. var bland annat på tshirtstore och jag är kär i hon som stod i kassan 😄 först när hon kommer in så spelar hon kanye west, bara shit najs. hälsar och allt gör hon för hon är trevlig också. sen var hon på väg in i mitt provrum när jag gick ut, och då har musiken bytts till sebastien tellier dessutom! sen ligger det lappar i kassan typ för talib kwelis spelning nästa helg och så pratade vi lite om det och om att mos def kommer till stockholm med 😄 orka ha en crush på kändisar när man kan ha det på folk i affärer! Bjuder du mig på bröllopet? 😄
debatt Postat 31 januari 2010 Postat 31 januari 2010 helgens kulinariska erfarenheter: igår åt jag pizza med bearnaisesås idag åt jag kyckling med pommes och bearnaisesås på ikea sen åt jag två original jr på max ikväll åt jag 180g hamburgare på scandic med pommes och glass till efterrätt imorgon ska jag äta hotellfrukost på scandic xD Äter du ingen riktig mat?
debatt Postat 31 januari 2010 Postat 31 januari 2010 Jag frågade även om dom skulle få in rubiks kub-tshirten igen så hon borde ju förstå att jag kan lösa kuben. Då blir det garanterat dundernobben från henne!
debatt Postat 31 januari 2010 Postat 31 januari 2010 En riktig brudmagnet. Skojar du? Beror på vilken typ av brudar man umgås med...
debatt Postat 31 januari 2010 Postat 31 januari 2010 Jag träffade eddie meduza på tåget. Vilken färg hade urnan?
debatt Postat 31 januari 2010 Postat 31 januari 2010 Han är inte lika snygg som eller nån annan sån. Ok, jag fattar Dingbats. Du gillar naturliga enkla flickor. Respekt! 😄
Dingbats Postat 31 januari 2010 Postat 31 januari 2010 Ok, jag fattar Dingbats. Du gillar naturliga enkla flickor.Respekt! 😄 Jag är så som man ska vara! Synd att ingen annan är det bara 😄
Dingbats Postat 31 januari 2010 Postat 31 januari 2010 Jag tror jag ska ägna resten av livet med att leka med samplern och titta på film. Och sova.
Recommended Posts