Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat
Om man tar trådens post-topplista och skriver användarnamnens förstabokstav i ordningen de står där så bildas följande ord:

OFDPPNGdSMMs kEdKLPtCJWAMOjAfDaHoCHSR

Det är nästan helt omöjligt att uttala.

Om man gör om det till morse blir det massa prickar och streck:

--- ..-. -.. .--. .--. -. --. -.. ... -- -- ... -.- . -.. -.- .-.. .--. - -.-. .--- .-- .- -- --- .--- .- ..-. -.. .- .... --- -.-. .... ... .-.

Annons
  • Svar 29,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Fidden

3583

• Overkill

3568

• Dingbats

3047

• Neosus

2990

Postat

Haha, om jag, dingbats och overkill hade fest, skulle overkill säga typ att "jaha, detta är ju en sausagefest..."

Jag skulle börja leta efter korven och Dingbats skulle lite oroligt börja fråga var tjejerna var och dra sig så långt bort från overkill som möjligt xD

Postat
Om man gör om det till morse blir det massa prickar och streck:

--- ..-. -.. .--. .--. -. --. -.. ... -- -- ... -.- . -.. -.- .-.. .--. - -.-. .--- .-- .- -- --- .--- .- ..-. -.. .- .... --- -.-. .... ... .-.

Frågan är om inte det där är lättare att uttala...

Postat

"Mikroelektronik med internationell inriktining"? Examen 2014?? På KTH-filialen i gråa tråk-Kista på blåa gettolinjen??? Stackars min gamla pluggis till klasskamrat.

Postat

God natt.

Min iPhone är niiiiiice. Jag har precis laddat ner en app som heter Nude It! Den visar via kameran hur människor ser ut i underkläder. 😑

Postat
sadam jr har släppt en smilfink! 😑

Det var för att alla skulle förstå att jag skämtade, men sen var det ingen som förstod skämtet. Bortkastat.

Postat
God natt.

Min iPhone är niiiiiice. Jag har precis laddat ner en app som heter Nude It! Den visar via kameran hur människor ser ut i underkläder. 😑

Och så säjer dom att iphone är överskattad. Kommer det nåt som tar bort underkläderna oxå så köper jag med en.

Postat
drömde att jag tappat bort min nätverkskabel. vilken mardröm 😑

Om jag hade skrivit det här inlägget och du bestämde dig för att dra en ordvits om "lägga en kabel", hur hade du gått till väga?

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Senaste foruminläggen

• Annons
  • Annons
  • Sorry, this is not supposed to be used in the sidebar. Please move to the block somewhere else.
  • Just nu inloggade (Visa hela listan)

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.