Micke H Postat 4 mars 2010 Postat 4 mars 2010 Hur förklarar man rickroll för någon som inte vet? Jag har försökt... 🙂
Gote Postat 4 mars 2010 Postat 4 mars 2010 Kalla mig gärna nörd, men jag uppskattar när någon tar sig tid och gör något extra för att skämta till det.
SadamJR Postat 4 mars 2010 Trådstartare Postat 4 mars 2010 Hur förklarar man rickroll för någon som inte vet? Jag har försökt... 😉 http://en.wikipedia.org/wiki/Rickrolling Begriper fortfarande ingenting.
SadamJR Postat 4 mars 2010 Trådstartare Postat 4 mars 2010 Min tjej vill att jag ska binda henne. Ah, bondage. Bind henne och låt henne ligga nåra dar så tröttnar hon på det där.
debatt Postat 4 mars 2010 Postat 4 mars 2010 http://en.wikipedia.org/wiki/RickrollingBegriper fortfarande ingenting. Jag har inte ens kollat, så jag vet inte.
Micke H Postat 4 mars 2010 Postat 4 mars 2010 Ah, bondage. Bind henne och låt henne ligga nåra dar så tröttnar hon på det där. Jag trodde poängen var just att man skulle få ligga... 😉
debatt Postat 4 mars 2010 Postat 4 mars 2010 Nu har jag kollat och Rickrolled verkar betyda att man går på en blåsning i och med att man går in på en länk på Internet men hamnar någon annanstans än dit man ville.
debatt Postat 4 mars 2010 Postat 4 mars 2010 Min tjej vill att jag ska binda henne. Hon kanske bytt från tampong till binda?
Micke H Postat 4 mars 2010 Postat 4 mars 2010 Nu har jag kollat och Rickrolled verkar betyda att man går på en blåsning i och med att man går in på en länk på Internet men hamnar någon annanstans än dit man ville. Correct! 10 poäng till dig, good sir.
Micke H Postat 4 mars 2010 Postat 4 mars 2010 Min Facebook-status genererar bra respons idag. I am pleased.
Fidden Postat 4 mars 2010 Postat 4 mars 2010 men åååh, så var posten bara sen idag. Nu hinner jag ju inte fylla i flytt-pappren idag, utan de blir ivägskickade imorgon istället. Det innebär att flytten blir 3 dagar senare än jag ville 😉
Overkill Postat 4 mars 2010 Postat 4 mars 2010 Ibland tänker jag att ja det är ju tråkigt att tonfiskfiskandet fångar typ delfiner och andra djur i näten, men sen äter jag tonfisk och tycker det är gott och skiter i vilket.
SadamJR Postat 4 mars 2010 Trådstartare Postat 4 mars 2010 Ibland tänker jag att ja det är ju tråkigt att tonfiskfiskandet fångar typ delfiner och andra djur i näten, men sen äter jag tonfisk och tycker det är gott och skiter i vilket. Det kanske är godare med lite delfin i.
Dingbats Postat 4 mars 2010 Postat 4 mars 2010 Jag vill köpa massa saker på Tradera och Blocket och sen faktiskt vilja ha sakerna efteråt också.
Recommended Posts