SadamJR Postat 1 mars 2010 Trådstartare Postat 1 mars 2010 Nu skickade jag in en ny version av artikeln. 😄 Var kan man läsa den?
Overkill Postat 1 mars 2010 Postat 1 mars 2010 Var kan man läsa den? Ingenstans än så länge. Och skulle den bli accepterad för publikation så kan det ändå dröja ett tag, det finns 10 godkända pitchar (+ min) och tanken är att dom ska släppa en varje måndag med start i slutet på mars.
SadamJR Postat 1 mars 2010 Trådstartare Postat 1 mars 2010 Ingenstans än så länge. Och skulle den bli accepterad för publikation så kan det ändå dröja ett tag, det finns 10 godkända pitchar (+ min) och tanken är att dom ska släppa en varje måndag med start i slutet på mars. Lycka till.
debatt Postat 1 mars 2010 Postat 1 mars 2010 Vad handlar artikeln om? Nationalekonomi? Statsvetenskap? Popmusik? Masturbationstekniker?
Neosus Postat 1 mars 2010 Postat 1 mars 2010 Fasiken va konstigt! Det klunkade i bredvid magen på vänster sida när jag drack vatten 🤪
Memphis Postat 1 mars 2010 Postat 1 mars 2010 Cool, dom ringde mig förut och sade att jag kunde få truckjobbet jag sökte häromdagen.. 🤪 Men jag tänkte extraarbete på helger och till sommarn fast det var mest vardagar i veckan det handlade om.. 🤪 Fast jag skulle höra av mig te sommarn, fast har ju redan tackat jag till Resturangjobbet.. meeeh.. xD 😛
Memphis Postat 1 mars 2010 Postat 1 mars 2010 (redigerat) STORAN dvs Stora Teatern, ska läggas ned undrar just vad som händer med huset... anledningen är att hyran är för hög för artisterna. 🤪 Ööh.. okej? Men det e ju värsta seriösa stället, har ju varit på fet koncert där när Freak Kitchen spelade här senast. Där ser man. Fångade trumpinne då btw.. 🤪 Redigerat 1 mars 2010 av Memphis
Overkill Postat 1 mars 2010 Postat 1 mars 2010 Overkill, vad handlar artikeln om? Om mp3-filer, hur man fortfarande använder mp3-filer med i princip samma bitrate (och därmed storlek) som i början av 2000-talet, trots att priser på hårddiskar och internetuppkopplingar sjunkit enormt mycket med tanke på vad man får nu.
Overkill Postat 1 mars 2010 Postat 1 mars 2010 Cool, dom ringde mig förut och sade att jag kunde få truckjobbet jag sökte häromdagen.. 😛Men jag tänkte extraarbete på helger och till sommarn fast det var mest vardagar i veckan det handlade om.. 🤪 Fast jag skulle höra av mig te sommarn, fast har ju redan tackat jag till Resturangjobbet.. meeeh.. xD 😛 Mäh, vill också bli uppringd så man själv slipper ringa. 🤪 Men grattis!
Memphis Postat 1 mars 2010 Postat 1 mars 2010 Och resturangjobbet ringde dom mig oxå om. xD Men kändes fett jobbigt att behöva tacka nej till ett soft arbete. Men har verkligen inte tid att jobba vardagar. 🤪
Memphis Postat 1 mars 2010 Postat 1 mars 2010 Va störande me att Voddler ligger nere alltså! Vill se film, e så sjukt trött.
slejnard Postat 1 mars 2010 Postat 1 mars 2010 jaha är ni här 🤪 : http://www.youtube.com/watch?v=VpWuVrZOSW0
Overkill Postat 1 mars 2010 Postat 1 mars 2010 Va störande me att Voddler ligger nere alltså! Vill se film, e så sjukt trött. Jo, och dröjer väl en vecka drygt till innan den är uppe igen.
Overkill Postat 1 mars 2010 Postat 1 mars 2010 Vi behöver bas i längstalåten! Jag har kommit på att jag nog inte kommer bidra med något, men jag kan vara påhejare. 🤪
Neosus Postat 1 mars 2010 Postat 1 mars 2010 (redigerat) Japp! 🤪 Edit: Superninjad deluxe Redigerat 1 mars 2010 av Neosus
Overkill Postat 1 mars 2010 Postat 1 mars 2010 Även om jag inte får sommarjobb kommer jag klara mig rätt bra ekonomiskt för jag har sparat rätt mycket, kommer väl ha typ 15 000 drygt när det är sommar, minus 7000 för hyra. Samtidigt är det ju skönt med massa pengar och att ha något att göra.
Overkill Postat 1 mars 2010 Postat 1 mars 2010 Japp! 🤪 Edit: Superninjad deluxe Låter som en god hamburgare!
Recommended Posts