Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 29,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Fidden

3583

• Overkill

3568

• Dingbats

3047

• Neosus

2990

Postat
Nån som minns henne?

Vadå minns, förresten? Hon var ju på TV igår. SÅ tragiskt minne har jag inte. 😄

Eller jo, det kanske jag har, men jag minns iaf. 😱

Postat

En skelning innebär inte bara att man skelar, det innebär att man ser sämre än man kunde ha gjort. Folk är så ytliga ofta, att de inte tänker på det i första hand.

Det jag tidigare läst om skelning är att det bör åtgärdas de första levnadsåren. Men jag hoppas det kommit fram bättre tekniker nu på senare år, där man i senare lägen av en persons utveckling även då kan rikta ögonen! Tänk på att det sedan kan ta några dagar/veckor, innan ögonen ställt in sig. Du får säkert ett träningsprogram också.

Det går säkert bra, även om ögonen kanske är det som är läskigast att låta operera, tycker jag.

tunnbrödrulle med becel o mager salami och rooibos-thé med socker och lättmjölk//:KF

Postat
Vadå minns, förresten? Hon var ju på TV igår. SÅ tragiskt minne har jag inte. 😄

Eller jo, det kanske jag har, men jag minns iaf. 😱

Vem var det då?

😎

Postat

Hahah, har ni sett reklamen för pucko-weekend på femman btw?

Älskar Pucko-skylten som kommer fram just när Anna Anka har sin line i Dum & Dummare. 😆

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Senaste foruminläggen

• Annons
  • Annons
  • Sorry, this is not supposed to be used in the sidebar. Please move to the block somewhere else.
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.