Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 29,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Fidden

3583

• Overkill

3568

• Dingbats

3047

• Neosus

2990

Postat
Var har du ont? 🙂

En böld, som är en sidoeffekt av medicineringen jag går på. Sidoeffekterna är WAY worse än vad jag trodde...

Postat
En böld, som är en sidoeffekt av medicineringen jag går på. Sidoeffekterna är WAY worse än vad jag trodde...

I halsen igen?

Postat
I halsen igen?

Nej, denna gång sitter den nedanför naveln, på ett ställe som just nu gör omöjligt för mig att mig någonstans utan att få svåra smärtor. Är i stort sett fast framför datorn eller i soffan (dom är bredvid varandra). Försökte gå och göra kaffe för nån halvtimme sen, gav upp för det gjorde för ont att gå.

Postat
Nej, denna gång sitter den nedanför naveln, på ett ställe som just nu gör omöjligt för mig att mig någonstans utan att få svåra smärtor. Är i stort sett fast framför datorn eller i soffan (dom är bredvid varandra). Försökte gå och göra kaffe för nån halvtimme sen, gav upp för det gjorde för ont att gå.

Fy fan... 🙂

Går det inte att dränera den då? Typ mini-seppuku?

Postat
Fy fan... 😉

Går det inte att dränera den då? Typ mini-seppuku?

Jag och Pernilla dränerade den i lördags, den smärtan går inte att beskriva...sen åkte vi in till hudmottagningen i måndags, och jag fick en Kortizon-spruta, och den gjorde förstås ÄNNU jävla ondare. Och nu är det bara att vänta på att den ska börja läka, vilket tydligen kan ta en vecka. Och fram tills det pimplar jag Alvedon och kan inte röra mig ur fläcken.

Känner mig så sjukt trött på alltihopa just nu... 🙂

Postat
Jag och Pernilla dränerade den i lördags, den smärtan går inte att beskriva...sen åkte vi in till hudmottagningen i måndags, och jag fick en Kortizon-spruta, och den gjorde förstås ÄNNU jävla ondare. Och nu är det bara att vänta på att den ska börja läka, vilket tydligen kan ta en vecka. Och fram tills det pimplar jag Alvedon och kan inte röra mig ur fläcken.

Känner mig så sjukt trött på alltihopa just nu... 😄

Det låter verkligen asjobbigt... 😆

Hur länge ska du behöva stå ut med de här biverkningarna då?

Postat
Det låter verkligen asjobbigt... 😄

Hur länge ska du behöva stå ut med de här biverkningarna då?

Dom flesta får bara torra läppar...

Jag vet inte, dom vet inte. Det kanske är över nu, det kommer kanske mer sen.

När biverkningarna är värre än sjukdomen som medicinen ska behandla börjar man fundera på om det är värt det...

Postat
Dom flesta får bara torra läppar...

Jag vet inte, dom vet inte. Det kanske är över nu, det kommer kanske mer sen.

När biverkningarna är värre än sjukdomen som medicinen ska behandla börjar man fundera på om det är värt det...

Men är sjukdomen kronisk eller är det något du kan bli frisk från? Inte meningen att snoka eller så, men om medicineringen bara är temporär kan man ju kanske ta lite skit för att det ska bli bättre sen. Precis som analsex.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Senaste foruminläggen

• Annons
  • Annons
  • Sorry, this is not supposed to be used in the sidebar. Please move to the block somewhere else.
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.