Pico Postat 1 februari 2010 Postat 1 februari 2010 😆😄😄😆😆😄😄😆 Inte ens när jag läste om såg jag det! Ovanligt mig. 😄
debatt Postat 1 februari 2010 Postat 1 februari 2010 Har ni tänkt på en sak? Att fel formulerade meddelanden sprids som en farsot på forumet! Blir de fel en gång så citeras de oftare än de som är rätt skrivna. Rättstavning undviker smittspridning
Pico Postat 1 februari 2010 Postat 1 februari 2010 Så... Kola inn mitt nya låt. Låtär skit bra ! ...är bra marknadsföring?
debatt Postat 1 februari 2010 Postat 1 februari 2010 Skrivbordsstolen jag sitter på saknar dyna. Det är därför det svider. Kom på det idag!
debatt Postat 1 februari 2010 Postat 1 februari 2010 Så... ...är bra marknadsföring? Är det synthjx som lagt upp nåt? När jag skriver nåt så varnar Word för att det är för vardagligt språk. Men ibland har Word fel.
Pico Postat 1 februari 2010 Postat 1 februari 2010 Är det synthjx som lagt upp nåt? När jag skriver nåt så varnar Word för att det är för vardagligt språk. Men ibland har Word fel. Jag bara skrev något. synthjx lär ju inte ha svenska som förstaspråk, så man kanske får lov att acceptera vissa felformuleringar. Dock skriver han så jävla långa inlägg att jag tycker det blir jobbigt att läsa dem emellanåt.
Pico Postat 1 februari 2010 Postat 1 februari 2010 Jag är inte basist, men... 😆 jaha. ok. spännande. 😆
SadamJR Postat 1 februari 2010 Trådstartare Postat 1 februari 2010 Intressant att den muslimska separatistgerillan i filipinerna förkortas milf.
Dingbats Postat 1 februari 2010 Postat 1 februari 2010 Vad har hänt med folks avatarer? Både Mickes och laxlaxlax har försvunnit för mig.
SadamJR Postat 1 februari 2010 Trådstartare Postat 1 februari 2010 Där man inte ens kan adblocka om man vill. Nähä. Så vilken läsare är bäst?
SadamJR Postat 1 februari 2010 Trådstartare Postat 1 februari 2010 Själv sitter jag i kalsipper och tshirt. Funderar på att ta av mej tshirten dock.
Dingbats Postat 1 februari 2010 Postat 1 februari 2010 Nähä. Så vilken läsare är bäst? Det är väl mest en smaksak, men man brukar vara överens om att IE är sämst.
Micke H Postat 1 februari 2010 Postat 1 februari 2010 IE är värst att koda tilll. Men det har blivit rejält mycket lättare med IE8.
SadamJR Postat 1 februari 2010 Trådstartare Postat 1 februari 2010 Såg att en snöskottare blev ihjälkörd av tåget i linghem. Hade en klasskompis som hade en minkfarm där.
SadamJR Postat 1 februari 2010 Trådstartare Postat 1 februari 2010 Borde inte rubiks kub finnas med nånstans i det där schemat?
Micke H Postat 1 februari 2010 Postat 1 februari 2010 I hope a dogs rapes you, gets you pregnant in the ass, & makes you live as a mother... Från YouTube... 😉
Overkill Postat 1 februari 2010 Postat 1 februari 2010 Det är lite kul om man byter ut wand mot willy när man läser harry potter. He waves his willy at the door, slamming it and knocking Wormtail back. Harry took the willy. He felt a sudden warmth in his fingers. 😉
Recommended Posts