Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 29,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Fidden

3583

• Overkill

3568

• Dingbats

3047

• Neosus

2990

drloop (oregistrerad)
Postat

Festivalgigsförfrågan... i sommar, inte dumt! Tänk vd en liten artikel i en tryckt tidning kan göra.

drloop (oregistrerad)
Postat

Alla skall med!

drloop (oregistrerad)
Postat

Att jag sedan backar ur pga scenskräck får ni lösa boys...

drloop (oregistrerad)
Postat

Kallsvettig och med mörka solglasögon på yrselsvaga ben måsta jag ledas fram till rätt mick...

Postat
Alltså... Är du gote junior eller vad vill du?

Orka att du citerar mig från msn. xD

Japp, det e jag och Gote mot världen! :rolleyes:

drloop (oregistrerad)
Postat

Kanske skulle ha trådlöst headset så kan jag sjunga var som helst och se er giga... vad tror ni om det?

Postat

hahahaha! pazo bajsade så det blev stopp i toan :rolleyes: som tur är så var det nära "ingången" i toan om man säger så det gick lätt att få bort. men ändå!

Postat
usch. ibland känner man sig totalt jävla genomvärdelös.

Du skulle vinna på precis alla tävlingar vi kan hitta på idag saddam. Säkert alla andra dagar också. utom i uppfuckning. där kan jag nog vara stark.

fy helvete

Nää, nu begriper jag ingenting, vad har jag nu gjort?

Postat
hahahaha! pazo bajsade så det blev stopp i toan 🙂 som tur är så var det nära "ingången" i toan om man säger så det gick lätt att få bort. men ändå!

Det där har jag vart med om fast hos en polare... Men det gick inte att "lösa" problemet så min polare ringde efter vaktmästaren.

Pinsamt? :rolleyes:

Postat

Fidden, ska jag kasta in en mp3 här eller skicka länk till din Facebook? :rolleyes:

Postat
Fidden, ska jag kasta in en mp3 här eller skicka länk till din Facebook? 🙂

Oooh, vadå är den färdigmixad å allt? 😄

hm. kör den här, så får vi releasa den på fejsboken efter sedvanligt pompa och ståt och champagne. 😮

Postat
Sådäärrr.... hållt på aslänge nu med att rensa ut gamla papper å skit... fyyyfan va mkt papper jag slänger

HAHAHAHA

Blev major failure i min skalle, för jag var fortfarande inne på att du rensade toan.

Postat
HAHAHAHA

Blev major failure i min skalle, för jag var fortfarande inne på att du rensade toan.

Det roliga är ju att om man tar bort att han höll på aslänge med det så passar det perfekt in på det han gjorde förut 😮

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.