Jump to content
Annons

Att sälja CD-skivor?


Michael

Recommended Posts

Hej, hoppas allt är bra med alla här på Studio-forumet. 😕

Är det någon som har någon koll på hur läget ser ut om man försöker sälja en bunt CD-skivor nu för tiden?

Jag sitter på ett lass gamla psytrance-skivor (och några få techno-skivor) från åren 1995-2004 - säkert upp mot 100 skivor. Finns det någom som har koll på om det finns ett intresse för skivor nu för tiden - och var jag ska vända mig för att bli av med dom. Just nu står de bara och tar plats, så alternativet är att packa ner de i källaren och glömma bort dem tills jag hittar dom igen om 50 år och de är värda massor med pengar... (not!). Var ska jag försöka sälja dem, och hur mycket är rimligt att jag ska ta för dom? Vi kan väl utgå från att de är i "mint condition", med några få undantag på de äldre och mest använda skivorna.

Råd, någon?

smiles,

Michael

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
DieHard (oregistrerad)
Second hand-butiker är ett bra tips ja. Där kan man kanske få runt 10 kr per skiva.

Annars kan du försöka sälja själv på t.ex. Tradera.

Beror väl på vilken affär det är. Annars kan man ju annars byta CD och få det man vill ha istället.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...