Jump to content
Annons

Någon som vill skänka lite sång?


zockey

Recommended Posts

Jag går en låtskrivningskurs och nu är det dags för den sista uppgiften där man ska göra en låt som till största del är baserad på endast två ackord.

För min del blev det en uptempolåt i dur, lite popig melodi till rockigare sound.

Nu fattas dock sång, och eftersom jag själv inte är någon sångare så skulle jag behöva hjälp från någon som skulle ha lust att sjunga på låten.

Det är inte det lättaste att hitta sångare nuförtiden så jag skulle vara mycket tacksam om någon skulle vilja göra detta.

Det är alltså en låt som är på demostadie så jag är inte ute efter världens bästa sångare. Så det är inget som behöver ta allt för mycket tid heller.

Jag har tyvärr inte möjlighet att betala för det, men det skulle vara till MYCKET stor hjälp för mig.

Om någon är intresserad så hör av dig via pm!

mvh

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Jag hjälper dig gärna. Dock fungerar inte min PM-funktion här. (jag var antagligen för full och jobbig någon gång) Dock kan du gå in på http://kontrollrummet.com och PMa mig (DivineCo)

Jag kan inte ställa upp live men om du behöver lite sång som jag spelar in hemma hos mig är det inga problem.

Hur som helst lycka till med din uppgift!

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...