Joel B Postat 2 januari 2005 Postat 2 januari 2005 Mitt namn Ă€r Joel, kommer frĂ„n "ungefĂ€r" GBG. Spelat trummor i 11 Ă„r, har möjlighet att spela in livetrummor snart om nĂ„gon skulle vara intresserad lite dylikt đ Jobbar i Cubase SX frĂ€mst, Ă€r Ă€ven svag för orion och Cakewalk. Skriver en del musik till flashspel med Stimunation (http://www.stimunationgames.de / http://www.stimunation.com) och lite reklamjobb dĂ„ och dĂ„. En del musik jag skriver lĂ„ter som SNES-musik... Vet inte om det Ă€r positivt eller ej. Ăr helt oerfaren nĂ€r det gĂ€ller kompression och mastring, nĂ„got som jag hoppas kunna fĂ„ lite hjĂ€lp med hĂ€r pĂ„ forumet. / Joel
Neko Postat 2 januari 2005 Postat 2 januari 2005 VĂ€lkommen! Jag Ă€r sĂ„ svag för Orion att jag endast kör det đ Och tvspels musik, oj oj. HĂ€r har vi riktigt trevlig kille minsann! VĂ€lkommen hit!
ThomasJ Postat 3 januari 2005 Postat 3 januari 2005 (redigerat) vÀlkommen hit! Hoppas man ser lite demos av dig hÀr framöver:) Redigerat 3 januari 2005 av DjBox
L.C Postat 3 januari 2005 Postat 3 januari 2005 Allo allo VĂ€lkommen till detta lilla hörn av internet! TV Spelsmusik... Mumma... hoppas att fĂ„ höra nĂ„got i sinom tid. Off Topic: Hacke Ă€r det inte dags att plocka bort luvan nu? đł
maxmaxmax (oregistrerad) Postat 3 januari 2005 Postat 3 januari 2005 VÀldigt vÀlkommen! Du lÄter som en spÀnnande person
hammagrella Postat 6 januari 2005 Postat 6 januari 2005 Jag Ă€r inte sĂ€mre Ă€n dom andra pĂ„ att hĂ€lsa vĂ€lkommen, ville bara pĂ„peka det! đ
sixties Postat 13 februari 2006 Postat 13 februari 2006 vĂ€lkommen, trummor Ă€r det som jag har svĂ„rast att fĂ„ bra. sĂ„ Ă€r du intresserad att hjĂ€lpa mig med nĂ„n lĂ„t sĂ„ Ă€r det bra. đ Ă€r det riktiga eller midi trummor? anatar att du menar riktiga men midi Ă€r ju ganska smidigt fast de Ă€r dyra.
Micke H Postat 13 februari 2006 Postat 13 februari 2006 HallĂ„! Hoppas man fĂ„r höra lite exempel pĂ„ trevlig tv-spelsmusik av dig framöver! đ
Linus Postat 13 februari 2006 Postat 13 februari 2006 *visar runt* Ja, sĂ„ hĂ€r bor vi... Kom in och slĂ„ dig ner! đ KĂ€nn dig som hemma. Men inga fötter pĂ„ soffbordet. đ
Nexustwins Postat 13 februari 2006 Postat 13 februari 2006 Gör en "Lundin" och sÀger: TjabbatjenahallÄÄÄhejovÀlkommenhit... minsann
ViktorDenStore Postat 13 februari 2006 Postat 13 februari 2006 VĂ€lkommen đ Veckans avdammning? Jag hade glömt att skriva "VĂ€lkommen" o sĂ„ kĂ€ndes det som att det inte var försent Ă€n... Joel har jag bara varit hĂ€r i nĂ„gra mĂ„nader trots allt đ NĂ„t emot det?
Neko Postat 13 februari 2006 Postat 13 februari 2006 VĂ€lkommen đ Veckans avdammning? Jag hade glömt att skriva "VĂ€lkommen" o sĂ„ kĂ€ndes det som att det inte var försent Ă€n... Joel har jag bara varit hĂ€r i nĂ„gra mĂ„nader trots allt đ NĂ„t emot det? đ ungefĂ€r 13 mĂ„nader ;D
ViktorDenStore Postat 13 februari 2006 Postat 13 februari 2006 VĂ€lkommen đ Veckans avdammning? Jag hade glömt att skriva "VĂ€lkommen" o sĂ„ kĂ€ndes det som att det inte var försent Ă€n... Joel har jag bara varit hĂ€r i nĂ„gra mĂ„nader trots allt đ NĂ„t emot det? đ± ungefĂ€r 13 mĂ„nader ;D OjdĂ„... sĂ„g visst lite fel pĂ„ ett Ă„r đ .Viktor
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.