Analogfreak (oregistrerad) Postat 13 november 2009 Postat 13 november 2009 Ett nytt forum som Ă€r tĂ€nkt att skilja sig frĂ„n de som redan finns. LĂ€s gĂ€rna presentationen... đ http://musikstudio.ecommunity.se/
KillwithSkill Postat 13 november 2009 Postat 13 november 2009 Ett nytt forum som Ă€r tĂ€nkt att skilja sig frĂ„n de som redan finns. LĂ€s gĂ€rna presentationen... đ http://musikstudio.ecommunity.se/ Oj?! đ Var försiktig med vad du postar! KonkurrenslĂ€nkar Ă€r nog inget Olsberg fĂ„r hardon pĂ„! đ
hegobald Postat 13 november 2009 Postat 13 november 2009 Analogfreak 4 dictator (moderator).. Snyggt jobbat! FĂ„r jag en gratis tidning i 4 mĂ„nader nu? đ
Glaskatten (oregistrerad) Postat 13 november 2009 Postat 13 november 2009 Wow, verkligen sprĂ€ngfyllt med intressanta inlĂ€gg! đ
KillwithSkill Postat 13 november 2009 Postat 13 november 2009 VĂ„ra anvĂ€ndare har skrivit totalt 1 inlĂ€gg.Vi har 1 registrerad anvĂ€ndare. VĂ„r nyaste anvĂ€ndare: Analogfreak đđđđ
DieHard (oregistrerad) Postat 13 november 2009 Postat 13 november 2009 đđđ Ja glöm inte att lĂ„ta benke frĂ„n samma avdelning bli hedersmedlem.
aROCKER Postat 13 november 2009 Postat 13 november 2009 Oj?! đVar försiktig med vad du postar! KonkurrenslĂ€nkar Ă€r nog inget Olsberg fĂ„r hardon pĂ„! đ KonkurrenslĂ€nk, Vad snackar du om!?
aROCKER Postat 13 november 2009 Postat 13 november 2009 KÀnns sÄdÀr! Spela in nÄn lÄt och lÀgg ut pÄ detta forum först, kanske man fÄr nÄn kÀnsla för vad du gör/Àr/gÄr för/stÄr för/trivs med/influerats av!
Hellpig Postat 13 november 2009 Postat 13 november 2009 Lycka till! Fotnot: Personligen tycker jag att du har skapat mer av en avancerad chatt eftersom trÄdarna inte kommer att sparas i förlÀngningen. Just den funktionen Àr för mig det som gör ett forum till ett forum och inte en ... chatt.
Analogfreak (oregistrerad) Postat 13 november 2009 Postat 13 november 2009 Lycka till! Fotnot: Personligen tycker jag att du har skapat mer av en avancerad chatt eftersom trĂ„darna inte kommer att sparas i förlĂ€ngningen. Just den funktionen Ă€r för mig det som gör ett forum till ett forum och inte en ... chatt. Det kan vara nĂ„t att se över att lĂ„ta alla trĂ„dar bevaras. Men jag vill inte att nybörjare ska hĂ€nvisas hela tiden till befintliga gamla inlĂ€gg. Ăven om nybörjarfrĂ„gor kan vara tjatiga sĂ„ Ă€r inte frĂ„gan tjatig för personen som stĂ€ller den frĂ„gan. Jag hoppas att folk gĂ„r in med en positiv instĂ€llning frĂ„n början.
Fertan Postat 13 november 2009 Postat 13 november 2009 Lycka till! Fotnot: Personligen tycker jag att du har skapat mer av en avancerad chatt eftersom trĂ„darna inte kommer att sparas i förlĂ€ngningen. Just den funktionen Ă€r för mig det som gör ett forum till ett forum och inte en ... chatt. Ăr vĂ€l pĂ„ bĂ„de gott och ont, men det skapar dels en högre aktivititet och dels blir alla svar uppdaterade efter vad som gĂ€ller i dagslĂ€get. Ă andra sidan, en chatt för snabba svar vore inte sĂ„ dumt heller.
KillwithSkill Postat 13 november 2009 Postat 13 november 2009 KonkurrenslÀnk, Vad snackar du om!? Om eskimoerna gör nÀr dom smÀlter plast!
aROCKER Postat 13 november 2009 Postat 13 november 2009 Om eskimoerna gör nÀr dom smÀlter plast! Va!? Drogar du eller jag? Om eskimoerna smÀlter plast, Àr backen för brant!
DieHard (oregistrerad) Postat 13 november 2009 Postat 13 november 2009 Va!? Drogar du eller jag?Om eskimoerna smĂ€lter plast, Ă€r backen för brant! Skynda dig arocker sĂ„ hinner du kanske fĂ„ bli moderator pĂ„ det dĂ€r forumet. đ
aROCKER Postat 13 november 2009 Postat 13 november 2009 Sluta frestas, min fru ligger ju ocksÄ och vÀntar..din "taskmört"
maart (oregistrerad) Postat 13 november 2009 Postat 13 november 2009 Ăntligen đ Nu Ă€r Ă€ven jag medlem!
aROCKER Postat 13 november 2009 Postat 13 november 2009 HĂ€rligt, skjut dig! đ Skojar bara, du kommer att fĂ„ en givande variant pĂ„ ett musikforum som innehĂ„ller ....same, same...very DIFFERENT!
Glaskatten (oregistrerad) Postat 13 november 2009 Postat 13 november 2009 Vad fÄr man i pris eller rÀttare sagt muta om man gör det första riktiga inlÀgget?
Fertan Postat 13 november 2009 Postat 13 november 2009 Ăh, lite vĂ€l mycket bajskastning i trĂ„den nu. Har reggat mig i alla fall, fĂ„r vĂ€l se hur det utvecklas.
DieHard (oregistrerad) Postat 13 november 2009 Postat 13 november 2009 Vad fĂ„r man i pris eller rĂ€ttare sagt muta om man gör det första riktiga inlĂ€gget? Moderator? âșïž
DieHard (oregistrerad) Postat 13 november 2009 Postat 13 november 2009 VĂ„r nyaste anvĂ€ndare: Valle đ Ăh âșïž jag som trodde du bara skĂ€mtade.
DieHard (oregistrerad) Postat 13 november 2009 Postat 13 november 2009 Sluta frestas, min fru ligger ju ocksĂ„ och vĂ€ntar..din "taskmört" âșïž Ja vilket svĂ„rt val. Inte lĂ€tt heta arocker ikvĂ€ll inte. đ
Analogfreak (oregistrerad) Postat 13 november 2009 Postat 13 november 2009 Moderator? đ Om du fĂ„r bli moderator DieHard sĂ„ kanske du kĂ€nner dig motiverad att hĂ„lla en trevlig profil! Vill du bli det? âșïž
Analogfreak (oregistrerad) Postat 14 november 2009 Postat 14 november 2009 Ser att det registreras nĂ„n dĂ„ och dĂ„ kul. đ
k9 (oregistrerad) Postat 14 november 2009 Postat 14 november 2009 Kul att du tog detta initiativ AF. Försökar man inte kan man inte lyckas heller. Lyckatill!
laxlaxlax Postat 14 november 2009 Postat 14 november 2009 Oj. Ett till forum! Det gör mig alltid nervös. Trots att mÄnga gamla vÀnner försvann till kontrollrummet och om nu fler försvinner till Analogfreaks forum ( peppar peppar ) sÄ Àr det alltid hÀr pÄ studio forum jag hör hemma. Studio forum började som en förÀlskelse men har blivit trygg kÀrlek. Och innan idag kom jag att tÀnka pÄ att under mina fem Är hÀr har flickvÀnner kommit och gÄtt, lÀgenheter har hyrts och lÀmnats, sjukdomar kommit och passerat.. ja, livet har varit brokigt. Men forumet har hÀngt med hela tiden och det skulle inte förvÄna mig om vi blir gamla tillsammans. Den tanken om nÄgot fÄr mig att ge upp alla löjliga krig, maskerader och rivaliteter. Ledsen, Analogfreak, men jag stannar hÀr.
Analogfreak (oregistrerad) Postat 14 november 2009 Postat 14 november 2009 (redigerat) Kul att du tog detta initiativ AF. Försökar man inte kan man inte lyckas heller. Lyckatill! Tack! Det blir en utmaning att bygga upp en aktivitet dĂ€r. Dom flesta kommer med all sĂ€kerhet att surfa runt hĂ€r trots allt. Se bara vilken lĂ„g aktivitet det Ă€r pĂ„ kontrollrummet. Skulle vara jĂ€ttekul att fĂ„ veta vad som behövs för att ett forum ska bli intressant. Det kanske behövs Ă€mnen som rör saker utanför musiken ocksĂ„ eftersom vi Ă€r en livsstil och inte en branch. đ MĂ„nga radbrytningar nu... Det hĂ€r hade lika gĂ€rna kunna skrivits av Demonproducenten. Enda skillnaden Ă€r att han aldrig börjar med stor bokstav. đ Redigerat 14 november 2009 av Analogfreak
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.