Jump to content
Annons

Nytt forum under uppstart

Recommended Posts

Annons
  • Svar 76
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta Àmne

Postat mest i detta Àmne

Postat

Analogfreak 4 dictator (moderator).. Snyggt jobbat! FĂ„r jag en gratis tidning i 4 mĂ„nader nu? 😉

Glaskatten (oregistrerad)
Postat

Wow, verkligen sprĂ€ngfyllt med intressanta inlĂ€gg! 😉

DieHard (oregistrerad)
Postat
😉😐😉 Ja glöm inte att lĂ„ta benke frĂ„n samma avdelning bli hedersmedlem.
Postat
Oj?! 😐

Var försiktig med vad du postar!

KonkurrenslĂ€nkar Ă€r nog inget Olsberg fĂ„r hardon pĂ„! 😉

KonkurrenslÀnk, Vad snackar du om!?

Postat

KÀnns sÄdÀr!

Spela in nÄn lÄt och lÀgg ut pÄ detta forum först, kanske man fÄr nÄn kÀnsla för vad du gör/Àr/gÄr för/stÄr för/trivs med/influerats av!

Postat

Lycka till!

Fotnot:

Personligen tycker jag att du har skapat mer av en avancerad chatt eftersom trÄdarna inte kommer att sparas i förlÀngningen. Just den funktionen Àr för mig det som gör ett forum till ett forum och inte en ... chatt.

Analogfreak (oregistrerad)
Postat
Lycka till!

Fotnot:

Personligen tycker jag att du har skapat mer av en avancerad chatt eftersom trÄdarna inte kommer att sparas i förlÀngningen. Just den funktionen Àr för mig det som gör ett forum till ett forum och inte en ... chatt.

Det kan vara nÄt att se över att lÄta alla trÄdar bevaras. Men jag vill inte att nybörjare ska hÀnvisas hela tiden till befintliga gamla inlÀgg.

Även om nybörjarfrĂ„gor kan vara tjatiga sĂ„ Ă€r inte frĂ„gan tjatig för personen som stĂ€ller den frĂ„gan. Jag hoppas att folk gĂ„r in med en positiv instĂ€llning frĂ„n början.

Postat
Lycka till!

Fotnot:

Är vĂ€l pĂ„ bĂ„de gott och ont, men det skapar dels en högre aktivititet och dels blir alla svar uppdaterade efter vad som gĂ€ller i dagslĂ€get. Å andra sidan, en chatt för snabba svar vore inte sĂ„ dumt heller.

Postat
Om eskimoerna gör nÀr dom smÀlter plast!

Va!? Drogar du eller jag?

Om eskimoerna smÀlter plast, Àr backen för brant!

DieHard (oregistrerad)
Postat
Va!? Drogar du eller jag?

Om eskimoerna smÀlter plast, Àr backen för brant!

Skynda dig arocker sĂ„ hinner du kanske fĂ„ bli moderator pĂ„ det dĂ€r forumet. 😆

Postat

Sluta frestas, min fru ligger ju ocksÄ och vÀntar..din "taskmört"

maart (oregistrerad)
Postat

Äntligen 😆

Nu Àr Àven jag medlem!

Postat

HĂ€rligt, skjut dig! 😆

Skojar bara, du kommer att fÄ en givande variant pÄ ett musikforum som innehÄller ....same, same...very DIFFERENT!

Glaskatten (oregistrerad)
Postat

Vad fÄr man i pris eller rÀttare sagt muta om man gör det första riktiga inlÀgget?

DieHard (oregistrerad)
Postat
Vad fÄr man i pris eller rÀttare sagt muta om man gör det första riktiga inlÀgget?

Moderator? â˜ș

DieHard (oregistrerad)
Postat
VĂ„r nyaste anvĂ€ndare: Valle 😉

Öh â˜ș jag som trodde du bara skĂ€mtade.

DieHard (oregistrerad)
Postat
Sluta frestas, min fru ligger ju ocksÄ och vÀntar..din "taskmört"

â˜ș Ja vilket svĂ„rt val. Inte lĂ€tt heta arocker ikvĂ€ll inte. 😉

Postat
Moderator? 😉

Om du fÄr bli moderator DieHard sÄ kanske du kÀnner dig motiverad att hÄlla en trevlig profil!

Vill du bli det? â˜ș

Postat

Ser att det registreras nĂ„n dĂ„ och dĂ„ kul. 🙂

k9 (oregistrerad)
Postat

Kul att du tog detta initiativ AF.

Försökar man inte kan man inte lyckas heller. Lyckatill!

Postat

Oj. Ett till forum! Det gör mig alltid nervös.

Trots att mÄnga gamla vÀnner försvann till kontrollrummet och om nu fler försvinner till Analogfreaks forum ( peppar peppar ) sÄ Àr det alltid hÀr pÄ studio forum jag hör hemma.

Studio forum började som en förÀlskelse men har blivit trygg kÀrlek. Och innan idag kom jag att tÀnka pÄ att under mina fem Är hÀr har flickvÀnner kommit och gÄtt, lÀgenheter har hyrts och lÀmnats, sjukdomar kommit och passerat.. ja, livet har varit brokigt. Men forumet har hÀngt med hela tiden och det skulle inte förvÄna mig om vi blir gamla tillsammans.

Den tanken om nÄgot fÄr mig att ge upp alla löjliga krig, maskerader och rivaliteter.

Ledsen, Analogfreak, men jag stannar hÀr.

Postat (redigerat)
Kul att du tog detta initiativ AF.

Försökar man inte kan man inte lyckas heller. Lyckatill!

Tack! Det blir en utmaning att bygga upp en aktivitet dÀr.

Dom flesta kommer med all sÀkerhet att surfa runt hÀr trots allt.

Se bara vilken lÄg aktivitet det Àr pÄ kontrollrummet.

Skulle vara jÀttekul att fÄ veta vad som behövs för att ett forum ska bli intressant.

Det kanske behövs Ă€mnen som rör saker utanför musiken ocksĂ„ eftersom vi Ă€r en livsstil och inte en branch. 😄

MÄnga radbrytningar nu...

Det hÀr hade lika gÀrna kunna skrivits av Demonproducenten.

Enda skillnaden Ă€r att han aldrig börjar med stor bokstav. 😄

Redigerat av Analogfreak

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu

• Senaste foruminlĂ€ggen

• Annons
  • Liknande innehĂ„ll

• Annons
  • Sorry, this is not supposed to be used in the sidebar. Please move to the block somewhere else.
  • Just nu inloggade (Visa hela listan)

• Inga registrerade medlemmar Ă€r inloggade just nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.