Fidden Postat 10 december 2009 Postat 10 december 2009 Hur går det med basandet Fidden? Det finns ju andra musiker som kört med handskar, så det kanske kan funka för dig också? 🙂 😆 jodå, får nog ta en vilodag idag.. 😄
slejnard Postat 10 december 2009 Postat 10 december 2009 hallå världen Tre feta koppar på 1 1/2 timme
Dingbats Postat 10 december 2009 Postat 10 december 2009 I JUST WANNA FUCK REAL GIRLS fuck the girls that are sexy
Pico Postat 10 december 2009 Postat 10 december 2009 Jag tror jag just slaktade en telemarketer. Hon kan inte ha varit äldre än 20. 😕
Gote Postat 10 december 2009 Postat 10 december 2009 Jag tror jag just slaktade en telemarketer. Hon kan inte ha varit äldre än 20. 😕 Hurdå? 😳
Micke H Postat 10 december 2009 Postat 10 december 2009 Jag fick TVÅ samtal igår från jävla telefonförsäljare. Den ena pratade på i nån minut innan jag fick ett ord med i laget så jag kunde säga att jag inte var intresserad. När den andra ringde bytte jag taktik - jag avbröt han DIREKT med att jag inte var intresserad. Båda två lät lika irriterade då... 😕
Pico Postat 10 december 2009 Postat 10 december 2009 "Seriösa aktörer brukar ta hänsyn till Nix-registret, så då funderar jag... Är ni oseriösa?" "Va, öh... alltså jag ringer bara och ställer frågor..." "Det är ointressant för mig. Ni behöver inte ringa mig igen, men jag vill önska dig en trevlig dag." Kände mig lite elak, men samtidigt kan jag inte hjälpa att det var lite kul. Lät som det där sista kändes jobbigt för henne att få ihop. 😕 Hon ville alltså då sälja en tjänst där de gör PPM-valen åt mig.
Gote Postat 10 december 2009 Postat 10 december 2009 Tråkiga ni är. Vill du ha kul får du gå nånannanstans... 😕
Micke H Postat 10 december 2009 Postat 10 december 2009 Vill du ha kul får du gå nånannanstans... 😕 😳
Pico Postat 10 december 2009 Postat 10 december 2009 I somras var det någon jeppe som ringde på mobilen också. Så jag frågade om det inte är olagligt. Han harklade ur sig något om att jag förmodligen lämnat mitt mobilnummer på någon sajt och bett om att bli uppringd med erbjudanden. Riiiiiiiiiiight. Inte jag själv som lämnat iaf. Damn you Gote! 😕
Recommended Posts