SadamJR Postat 3 december 2009 Postat 3 december 2009 Den vinglar lite... Vad mej beträffar kunde du sitta på golvet din trådtjuv. Då skulle du kanske bli lite mer rakryggad när du fick sträcka dej efter tangenterna.
Dingbats Postat 3 december 2009 Postat 3 december 2009 Vad är det för stol? En vanlig kontorsstol liksom, blå, rullar, snurrar, ryggstöd till skulderbladen, inga armstöd, vinglar en halv centimeter i sitsen!!
k9 (oregistrerad) Postat 3 december 2009 Postat 3 december 2009 Jag vill också vara vinglig.. men jag vill inte bli bakfull iofs
Dingbats Postat 3 december 2009 Postat 3 december 2009 En vanlig kontorsstol liksom, blå, rullar, snurrar, ryggstöd till skulderbladen, inga armstöd, vinglar en halv centimeter i sitsen!! Går tydligen att åtgärda säger han.
Dingbats Postat 3 december 2009 Postat 3 december 2009 Vad mej beträffar kunde du sitta på golvet din trådtjuv. Då skulle du kanske bli lite mer rakryggad när du fick sträcka dej efter tangenterna. Vadårå, du får väl vara lite snabbare. Dessutom är det en sån här ergonomisk stol som inte går att luta sig bakåt i.
Fidden Postat 3 december 2009 Postat 3 december 2009 lyckades få iväg ansökan till slut. nu tror jag att jag ska rita lite.
Dingbats Postat 3 december 2009 Postat 3 december 2009 Det bor bara drygt 10 000 människor i hela Härjedalen, det är ju helt sjukt.
slejnard Postat 3 december 2009 Postat 3 december 2009 Fasen vad Memphis avatar ser 70-talsbarnprogram ut 😆
Micke H Postat 3 december 2009 Postat 3 december 2009 Jag undrar om jag ska raka mig imorrn eller inte. Ser ju lite ut som en luffare, men med tiden kanske det växer ut ordentligt.
slejnard Postat 3 december 2009 Postat 3 december 2009 Inte för att jag fattar men ändå kul 😉 . Vad hände sen då...fick han sin twig månne? 😆
Dingbats Postat 3 december 2009 Postat 3 december 2009 Jag undrar om jag ska raka mig imorrn eller inte. Ser ju lite ut som en luffare, men med tiden kanske det växer ut ordentligt. Raka bara ena sidan så kan du jämföra.
slejnard Postat 3 december 2009 Postat 3 december 2009 Micke H, innebär varböldsborttagandet att du snart får dricka öl igen eller var det för nåt annat?
SadamJR Postat 3 december 2009 Postat 3 december 2009 Jag undrar om jag ska raka mig imorrn eller inte. Ser ju lite ut som en luffare, men med tiden kanske det växer ut ordentligt. Tänker oxå så där, men det gör det aldrig.
Dingbats Postat 3 december 2009 Postat 3 december 2009 När jag har lyssnat klart på senaste Flaming Lips-skivan ska jag ta en macka och sen tvätta mig och borsta tänderna.
debatt Postat 3 december 2009 Postat 3 december 2009 Har aldrig förstått det där uttrycket, men du kanske har rätt, eller oxå är det bara bludder. Det är faktiskt bara bludder.
Overkill Postat 3 december 2009 Postat 3 december 2009 Jag åt varma mackor som jag gjorde i sån där grej när man lägger ett "lock" på. fast utan ost men med salami och ketchup.
debatt Postat 3 december 2009 Postat 3 december 2009 God afton! God afton! Går det någon båt i afton? Nej inte i afton, men i morgon afton. God afton! God afton!
debatt Postat 3 december 2009 Postat 3 december 2009 Jag har tillbringat dryga timmen med Facebook. Säg mig, vad är det till för? Vad är syftet? Såg en del gamla kompisar och sånt och det... fan, en del hade åldrats 20 år extra. KUSLIGT är ordet.
Dingbats Postat 3 december 2009 Postat 3 december 2009 Jag har tillbringat dryga timmen med Facebook. Säg mig, vad är det till för? Vad är syftet? Du svarar ju på det själv: Såg en del gamla kompisar och sånt och det...fan, en del hade åldrats 20 år extra. KUSLIGT är ordet. Och så är det kul att se vad folk håller på med.
Recommended Posts