Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 17,8k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Dingbats

2407

• Overkill

2102

• Fidden

1729

• Pico

1610

Postat mest i detta ämne

Postat

sådär bra ljud har jag nog aldrig fått till varken förr eller senare... och det trots att sångspåren klippte när jag spelade in dem. eller kanske just därför? 🙁

Postat
sådär bra ljud har jag nog aldrig fått till varken förr eller senare... och det trots att sångspåren klippte när jag spelade in dem. eller kanske just därför? 🙁

Det finns inga genvägar till det perfekta ljudet...

Postat
🙁 svensk rick roll? 😄

Hade den där som mp3, och brukade döpa om den med jämna mellanrum och skicka till en kompis. 😄

Postat (redigerat)
VAD BLEV DET MEMPAN!
jag håller mig nog till att det blev 1/3 ändå.

Det rätta svaret blev: .....wait... 😄 ...wait for it.! 😮 ............. . .

. ... . 3/4!

Jag tänkte faktiskt helt rätt i mitt tillvägagångssätt. Uträkningarna blev rätt omständiga men fick rätt till slut, efter drygt en timma.

Var ledig idag, har räknat 8h i skolan, känner mig rätt nöjd ändå.

jag vill ju veta om jag hade rätt 😄

Dåligt tålamod Fidden, du vet, det finns dom som faktiskt inte kan tillbringa 24/7/365 här.. 🙁😛

Redigerat av Memphis
Postat
[...]

Dåligt tålamod Fidden, du vet, det finns dom som faktiskt inte kan tillbringa 24/7/365 här.. 🙁😄

Hjälp, vad läskigt! 😄

Postat
länka!

. 2 minuter och 38 sekunder halsdöd. "nästan på skånska" tyckte joachime xD

Passar bra nu när det snart är helgen v.48 och allt.

Postat

Förut efter plugget gick vi till resturangen intill där vi tog en öl och var med på ett musikQuiz!

Vi sög. 🙁 Fick 16/40p. Men kul var det, skulle lyssna på låtar och gissa artist/titel mm. och vinnarna vann priser.

Vi vann inte....

Postat

Ska köpa en jacka. Nästan precis en likadant har jag haft men slitit ut och jag mätte nyss måtten på den.

Blev inte klokare av det. I måttabellen som anges i webbutiken i Tyskland som man kan beställa ifrån så stämmer inte måtten alls. Det är inte samma märke, men ändå samma typ av jacka...

Ärmarna är liksom 6 centimeter längre, men den är 8 cm kortare etc...

?

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Senaste foruminläggen

• Annons
  • Annons
  • Sorry, this is not supposed to be used in the sidebar. Please move to the block somewhere else.
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.