Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2009 del 3


Fidden

Recommended Posts

Annons
  • Svar 17,7k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Overkill

    2244

  • Fidden

    2211

  • Dingbats

    2079

  • debatt

    1569

Postat mest i detta ämne

Analogfreak (oregistrerad)
Hon får naturligtvis en kopia... 🙂

Ärligt talat så tror jag hon skulle bli sårad om hon såg den här tråden. 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

AF har förutfattade meningar om:

1. Min tjej och vårt förhållande.

2. Om tjejers inställning till porr.

AF har dessutom svårt att urskilja sarkasm.

Fantastiskt.

Det roliga är att jag inte vet hur jag ska bevisa för honom hur han har fel? Ska jag be min tjej skapa ett konto här och posta något? Det kan lika gärna vara jag som postar. Ska jag be henne ringa AF och bekräfta att jag inte är en skitstövel och att vårt förhållande är så sunt det bara kan vara?

Eller ska jag helt enkelt skita i hans ständiga åsikter om mig och mitt privatliv?

Jag tror jag kör på det sistnämnda.

Link to comment
Dela på andra sajter

Analogfreak (oregistrerad)
AF har förutfattade meningar om:

1. Min tjej och vårt förhållande.

2. Om tjejers inställning till porr.

AF har dessutom svårt att urskilja sarkasm.

Fantastiskt.

Det roliga är att jag inte vet hur jag ska bevisa för honom hur han har fel? Ska jag be min tjej skapa ett konto här och posta något? Det kan lika gärna vara jag som postar. Ska jag be henne ringa AF och bekräfta att jag inte är en skitstövel och att vårt förhållande är så sunt det bara kan vara?

Eller ska jag helt enkelt skita i hans ständiga åsikter om mig och mitt privatliv?

Jag tror jag kör på det sistnämnda.

Jag är ju tydligt att jag trampade på en väldigt öm tå när jag tog upp oäkthet i relationer.

Redigerat av Analogfreak
Link to comment
Dela på andra sajter

Men hon kanske tycker det är fullt normalt att hennes kille uppskattar porr på nätet...

FÖR DIN JÄVLA INFORMATIONS SKULL eftersom du gillar att lägga dig i - jag har en gång frågat henne om hon nån gång kollat på någon porrfilm. Hon svarade ja, hon frågade mig, jag svarade ja, ingenting mer med det!

Inte för att jag fattar vad du har med det att göra.

EDIT: jag kunde visst inte låta bli att svara...AF, FOR THE FUCKING LOVE OF GOD - TA DET VIA PM!

Redigerat av Micke H
Link to comment
Dela på andra sajter

Analogfreak (oregistrerad)

Jag kommenterade bara det du skrev här i längsta. Det du tar upp här måste ju kunna kommenteras så tänk på vad du skriver nästa gång.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...