Jump to content
Annons

Recommended Posts

DieHard (oregistrerad)
Postat

MÄnga sÀljer guror idag som ska se slitna ut och de ser allt annat Àn trovÀrdiga ut. HÀr Àr en snubbe som har gjort det trovÀrdigt och hur han har gjort det:http://www.youtube.com/watch?v=o0i-Yz4Cm4A&feature=channel

Annons
Postat

MĂ„ste sĂ€ga att han Ă€r duktig. Men fy fan vad gitarren ser ut. Skulle inte kunna tĂ€nka mig att köpa den dĂ€r. Men men, det finns uppenbarligen folk som gillar det â˜ș

Skulle sjÀlv tycka det skulle kÀnnas lite larvigt att köpa en ny gitarr som Àr medvetet gjord att se sliten ut. DÀremot Àr det en helt annan sak nÀr man har haft gitarren lÀnge och den fÄtt vart med och mycket och tagit mycket smÀllar genom Ären. Med den vetskapen kan jag tycka det Àr rÀtt coolt med en sliten gitarr. Men det Àr klart, ingen behöver ju veta sanningen om man inte vill...

DieHard (oregistrerad)
Postat

NÀ sjÀlv Àr jag inte mycket för det dÀr med en sliten gura. Gillar bÀst nÀr den ser ny och frÀsch ut. Aldrig förstÄtt mig pÄ det dÀr med skönheten med en sliten gura. Men mÄnga verka ju gilla det sÄ tyckte det kunde vara vÀrt posta.

DieHard (oregistrerad)
Postat

AnvĂ€nde du hammaren till det dĂ€r? 😄

Postat

Fattar inte alls att man vill ha en ny sliten gitarr, som att köpa nya jeans med hĂ„l i knĂ€na. Musikens motsvarighet till fjortisar? 😄

Postat
Fattar inte alls att man vill ha en ny sliten gitarr, som att köpa nya jeans med hĂ„l i knĂ€na. Musikens motsvarighet till fjortisar? 🙂

HĂ„ller med. Gitarrer Ă€r otroligt vackra nĂ€r de Ă€r slitna, men endast om de har slitits av lir och kĂ€rlek 🙂

Postat
HĂ„ller med. Gitarrer Ă€r otroligt vackra nĂ€r de Ă€r slitna, men endast om de har slitits av lir och kĂ€rlek 😎

+1

Postat
+1

+2... Har aldrig lagt ut pengar pÄ ngt som Àr medvetet i dÄligt skick! Annars kanske det vore en guldidé för de som tillverkar blyertspennor? Och miljömÀssigt kanon, man skulle fÄ ut typ 20 gÄnger fler pennor per nedsÄgat trÀd.

blyertspenna.jpg

Postat

Om man har en sĂ„ sliten gitarr sĂ„ gĂ€ller det fan att man kan lira nĂ€r man drar igĂ„ng, förvĂ€ntningarna höjs med slitaget, ser ut som man har varit med en hel del tidigare liksom đŸ˜Č

Postat

Jag har inget emot slitna instrument. Och för mig spelar det egentligen inte nÄgon roll om det Àr i grunden Àr ett nytt ett 40 Är gammalt instrument. Bara det ser och kÀnns autentiskt.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.