Jump to content
Annons

Fusket


nattvaktaren (oregistrerad)

Recommended Posts

nattvaktaren (oregistrerad)

I denna tråd, sidan 4 eller 5, så framgår det tydligt att bidrag nummer 9 fuskat sig till poäng och att de inblandades konton skulle inaktiveras.

Vad hände med det?

edit: sid 6, Olsbergs andra inlägg

Redigerat av nattvaktaren
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
nattvaktaren (oregistrerad)

"De inblandade"?

Berätta gärna vem.

Vore också intressant att höra vad upphovsmannen till låten ifråga har att säga.

edit: "Trådar" förresten, vad menas med det? Eller menar du "konton"?

Beror det isåfall på att ett och samma ip-nummer reggade flera konton och direkt gick och röstade på 9:an?

Vem utom 9:ans upphovsman själv skulle komma på tanken att göra en sådan sak, dessutom?

Redigerat av nattvaktaren
Link to comment
Dela på andra sajter

Jag vill inte hänga ut någon eller några enstaka personer. Alla kan göra misstag och det ligger på oss och lekledare att se till att alla är med på reglerna.

Lugna er med att de inblandade har fått reglerna för röstning tydliggjorda för sig samt att röstningen i semifinalen såvitt jag kan bedöma är korrigerad.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det var mitt bidrag som var nummer 9. Jag har självklart inte fuskat mig till röster. Vad jag däremot gjorde var att höra av mig till några musikintresserade kompisar och tipsade om studios forum och musiktävlingen, något som uppmanades på studios hemsida och inte är något som helst konstigt med. De tyckte idén med studiofestival var rolig.

Att någon registrerade fem konton från samma dator var väl säkert för att förstöra. Korkat, dumt och oärligt. Skönt att sådant går att kolla upp!

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...