Jump to content
Annons

Amplitube och reaper tillsammans?


sosper

Recommended Posts

Annons
Postat (redigerat)
Men ärligt ta och läs manualerna istället för besvära forumet med såna dumma frågor.

helt ärligt, svara inte alls istället då? ingen tvingar dig...

jag läste en guide och då sa folk att man skulle söka på .dll men jag har redan fixat allting nu. det var därför jag blev lite förvirrad. 😎

och dessutom äger jag ingen manual.

Redigerat av sosper
Link to comment
Dela på andra sajter

Äh det fattar du väl att sägs det har ingen manual så är det frågan om crackat.

Kan ju vara demo/light-version eller liknande. Jag fick med sådan när jag köpte ljudkort, men någon pappers-manual fick jag då inte.

Link to comment
Dela på andra sajter

Äh det fattar du väl att sägs det har ingen manual så är det frågan om crackat.

Njae... Av alla program jag har köpt (och jag har inget demoexemplar, crackat eller piratkopierat installerat — däremot har jag kanske aktiverat en viss programvara ifrågasatt antal gånger, men det kan vi ta en annan gång) har jag fått endast en (1) tryckt respektive manual. Resten är PDF-er, och dessa brukar oavsett vara (lagligt) nedladdningsbara på producenternas respektive hemsidor.

Link to comment
Dela på andra sajter

jag orkar inte tjaffsa, jag kan hålla med om att jag ställer dumma frågor ibland, men jag ställer också så pass knåpiga frågor så att ingen på forumet kan hjälpa mig, utan jag måste lista ut dem sj.. det är både och.. men alla är väl lite bekväma ibland ☺️, och jag kör trial på båda köper både och sedan så småningen om sommarjobbar nu så jag får råd 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...