Jump to content
Annons

unbishen


unbornichen

Recommended Posts

Angående att ändra avatarer...jag diggade din page-peruk som satt lite på snedden... kan du inte dra på den igen?  😉

Haha!

Det var ingen peruk, jag använde Regain. Rakade av det igen för jag inte trivdes i långt hår, men ska låta det växa ut igen snart!

Ser även att du polerat skallen lite. Den blänker jättefint.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Gillar dina lagboksinlägg angående juridik och forumregler skarpt!  😆  Men blir lite nervös verje gång och tror jag ska bli nedflugen till Egypten av cia och mossad med ett stolpiller i röven...

unbornichen

Hajjade inte riktigt den...?

Ehm, jo...

Det jag menade med juridiken och det var det faktum att du, påpekade att det var olagligt att ta ner demos inom 3 veckor och att man inte fick gå off-topic osv.

Och DÅ, om man bryter mot regler och förordningar, kan man i dessa hårda terror-tider tydligen bli haffad av C I A och bli deporterad till Egypten av maskerade män, naken med ett stolpiller i ändtarmen.

Det var det jag var lite rädd för...

Alltså: 😮 -> 😉

capiche?

Redigerat av Einar
Link to comment
Dela på andra sajter

Det jag menade med juridiken och det var det faktum att du, påpekade att det var olagligt att ta ner demos inom 3 veckor och att man inte fick gå off-topic osv...

Haha, aaa. 3-veckors-lagen står jag fast vid, men att man inte får gå off topic är mer forumets aura. Menade inte att jag tycker det ska vara så.

"Det gäller att ha ett glansigt polerat huvud" sa alltid min farfar...

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...