Jump to content
Annons

Part of Jon


ramoand

Recommended Posts

Tja!

Jag lirar i ett band som heter Part of Jon och vi är från Göteborgstrakten. Vi är ett pop/rock band som lirat ihop i den här konstellationen (vi träffades faktiskt via det här forumet 🙂) sedan årskiftet 08/09 ungefär och vi satsar stenhårt på musiken.

Hursomhelst, vi är nu med i en tävling för osignade band som heter GP Scen. Det börjar nu lida mot sitt slut och vi hoppas komma bland dom 16 bästa.. vi ligger just nu på plats 13 men skulle behöva lite fler röster så att vi inte halkar ner och missar top 16 nu mot slutet av tävlingen.

Så jag tänkte be er att ni kunde gå in o lägga en röst på mitt band Part of Jon 🙂 Det hade var riktigt schysst! Om ni vill får ni gärna skriva här vad ni tycker om låten "Freak Out" som vi tävlar med. Hade vart kul o veta 🙂

Här kan ni rösta och lyssna på låten

Tack på förhand!

/Andreas

Redigerat av ramoand
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Postat (redigerat)

Ingen som vill rösta? 😄

Kom igen snälla... vi har halkat ner till 17 plats nu o vi vill verkligen komma bland dom 16 bästa.....

EDIT: skriv gärna om ni har röstat så man ja vet om nån röstar... 🙂

Redigerat av ramoand
Link to comment
Dela på andra sajter

Klart! Jag är blindt lojal mot forummedlemmar.

Nä - jag lyssnade faktiskt på rätt många. Jag gillar eran leadgitarrist - kul med en gitarrist som kan lira melodiösa grejjer som tillför utan att ta över, på helt rätt plats. Däremot var stilen inte riktigt min grej, så där tog lojaliteten överhanden. Lycka till!

Redigerat av laxlaxlax
Link to comment
Dela på andra sajter

Klart! Jag är blindt lojal mot forummedlemmar.

Nä - jag lyssnade faktiskt på rätt många. Jag gillar eran leadgitarrist - kul med en gitarrist som kan lira melodiösa grejjer som tillför utan att ta över, på helt rätt plats. Däremot var stilen inte riktigt min grej, så där tog lojaliteten överhanden. Lycka till!

Tack tack! Vi behöver alla röster vi kan få! Nån mer som vill hjälpa till? 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

GIGAN (oregistrerad)
Bumpelibumpar den här tråden lite för vi behöver verkligen alla röster vi kan få nu...

U got it!

Min lina är så seg så det gick inte att höra så mycket, men det som gick fram, lät melodiöst & bra .

Ska kolla in er myspace.

Kan man rösta varje dag, eller funkar det bara en gång?

GIGAN

Link to comment
Dela på andra sajter

Tack för rösterna! 😛 Som jag fattade det så kan man bara rösta en gång.. :S om man tar bort cookies så "går" det att rösta fler gånger men ja vet inte om dom räknas då.. i så fall skulle det ju vara aslätt o fuska.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...