Pazo Postat 8 september 2009 Postat 8 september 2009 HAHA! Tanläkarreklam! jag hörde... varje dag ser jag folk som kommer in med erektionsproblem i tänderna!!! 😛 errosion äre såklart egentligen men de lät helt fel! 😄
Pazo Postat 8 september 2009 Postat 8 september 2009 Tänk om världens mest kände filosof bara fanns i Platons hjärna. Tänk så har jag hittat på alla er!
Fidden Postat 8 september 2009 Postat 8 september 2009 Tänk om världens mest kände filosof bara fanns i Platons hjärna. nä, han hade honom i en liten låda under diskbänken har jag hört.
Fidden Postat 8 september 2009 Postat 8 september 2009 OVERKILL MENAR DU SWEET CHILI ELLER VADÅ? SVARA VA VA VA VA???!!!!!
Overkill Postat 8 september 2009 Postat 8 september 2009 sweet? nä. jag har iofs thai sweet chili i kylen med men vanlig chilisås från felix äter jag mest
slejnard Postat 8 september 2009 Postat 8 september 2009 Vilken ketchup är godast? Sweet baby ray´s honey chipotle barbecue sauce (tvungen läsa på flaskan). Gott till allt grillat men även till spaghetti ...tja allt där man har vanlig ketchup. Finns på Coop.
Overkill Postat 8 september 2009 Postat 8 september 2009 Tänk om världens mest kände filosof bara fanns i Platons hjärna. sokrates är ju knappast den mest kände och ja man vet ju inte, han skrev ju ingenting själv utan finns ju bara i platons skrifter
SadamJR Postat 8 september 2009 Postat 8 september 2009 nä, han hade honom i en liten låda under diskbänken har jag hört. En man i byrån.
Fidden Postat 8 september 2009 Postat 8 september 2009 En man i byrån. vänta nu, jag kanske tänkte på Byrokrates... 😛
SadamJR Postat 8 september 2009 Postat 8 september 2009 sokrates är ju knappast den mest kände och ja man vet ju inte, han skrev ju ingenting själv utan finns ju bara i platons skrifter Det är klart att Sokrates är mest känd. Drack ju gift och allt. Eller gjorde han det.
Dingbats Postat 8 september 2009 Postat 8 september 2009 vänta nu, jag kanske tänkte på Byrokrates... 😛 😄
SadamJR Postat 8 september 2009 Postat 8 september 2009 vänta nu, jag kanske tänkte på Byrokrates... 😛 Kul.
Fidden Postat 8 september 2009 Postat 8 september 2009 Vad tyst du är dingis vad sysslar du med? han väntar på att någon ska säga något riktigt riktigt kul, och sen fylla i med ett " 😛 "
Overkill Postat 8 september 2009 Postat 8 september 2009 Det är klart att Sokrates är mest känd. Drack ju gift och allt. Eller gjorde han det. dumbledore drack också gift och han är ju rätt känd så du har nog rätt
SadamJR Postat 8 september 2009 Postat 8 september 2009 Citerar fritt ur minnet "Om det man inte kan tala måste man tiga" Wittgenstein. Det gäller inte här va?
Pazo Postat 8 september 2009 Postat 8 september 2009 (redigerat) dumbledore drack också gift och han är ju rätt känd så du har nog rätt Dumbledore är en bög som knullar småbarn Redigerat 8 september 2009 av Pazo
Fidden Postat 8 september 2009 Postat 8 september 2009 Citerar fritt ur minnet "Om det man inte kan tala måste man tiga" Wittgenstein.Det gäller inte här va? det är nog bara du som sitter och läser allt du skriver högt innan du postar det...
Overkill Postat 8 september 2009 Postat 8 september 2009 Dumbledore är en bög som knullar småbarn tveksamt
SadamJR Postat 8 september 2009 Postat 8 september 2009 vänta nu, jag kanske tänkte på Byrokrates... 😛 Nästan värt en smilfink, men inte riktigt. Det ska mree meer fan, mera till innan jag faller för grupptrycket.
Recommended Posts