Dingbats Postat 9 september 2009 Postat 9 september 2009 Nattvaktaren är lite härlig. Han behövs som en motvikt mot alla mjäkare härikring. Idag har jag lärt mig lite halvintressant kemi och hittat lite mönster hos labyrinter inritade i kvadratiska rutnät.
Micke H Postat 9 september 2009 Postat 9 september 2009 Tack. 😮 Och jävlar vad ni sperma-sprutar ut er inlägg helt plötsligt. 😠
SadamJR Postat 9 september 2009 Postat 9 september 2009 PASSA ER! 😠 Du har inte sagt nåt kul än, och jag är tråkig.
Memphis Postat 9 september 2009 Postat 9 september 2009 och hittat lite mönster hos labyrinter inritade i kvadratiska rutnät. Du menar egentligen att du lyckades hitta hem i den röriga stan? 😠
SadamJR Postat 9 september 2009 Postat 9 september 2009 Tack. 😮 Och jävlar vad ni sperma-sprutar ut er inlägg helt plötsligt. 😠 Sperma sprutar man inte ur sig långa stunder i taget.
Fidden Postat 9 september 2009 Postat 9 september 2009 Du har inte sagt nåt kul än, och jag är tråkig. ja?
debatt Postat 9 september 2009 Trådstartare Postat 9 september 2009 Nattvaktaren är lite härlig. Han behövs som en motvikt mot alla mjäkare härikring. Idag har jag lärt mig lite halvintressant kemi och hittat lite mönster hos labyrinter inritade i kvadratiska rutnät. Han är så oändligt ondskefull att det är ofattbart att han inte blivit avstängd för alltid på detta forum för längesedan!
Dingbats Postat 9 september 2009 Postat 9 september 2009 Du menar egentligen att du lyckades hitta hem i den röriga stan? 😠 😮 Nej faktiskt inte. Han är så oändligt ondskefull att det är ofattbart att han inte blivit avstängd för alltid på detta forum för längesedan! "Ondskefull"? 🙂 Haha. Det behövs nån som inte håller på och daltar som ett mähä utan säger rakt ut vad han tycker. Sen går han till överdrift ibland, men det är skönt att ha honom för att balansera ut mesigheten.
Fidden Postat 9 september 2009 Postat 9 september 2009 vi har alla en liten nattvaktare inom oss som vi slipper släppa lös i och med att han tar på sig det. Han är lite som jesus på det sättet.
SadamJR Postat 9 september 2009 Postat 9 september 2009 ja? Om du inte säger nåt kul nu Fidden är du lika tråkig som jag.
debatt Postat 9 september 2009 Trådstartare Postat 9 september 2009 😠 Nej faktiskt inte. "Ondskefull"? 😮 Haha. Det behövs nån som inte håller på och daltar som ett mähä utan säger rakt ut vad han tycker. Sen går han till överdrift ibland, men det är skönt att ha honom för att balansera ut mesigheten. Fan pratar du om? Vadå för mesighet?
SadamJR Postat 9 september 2009 Postat 9 september 2009 vi har alla en liten nattvaktare inom oss som vi slipper släppa lös i och med att han tar på sig det. Han är lite som jesus på det sättet. Eller Satan.
debatt Postat 9 september 2009 Trådstartare Postat 9 september 2009 vi har alla en liten nattvaktare inom oss som vi slipper släppa lös i och med att han tar på sig det. Han är lite som jesus på det sättet. Nja.. han är världens samlade mentalsjukdom möjligen.
Dingbats Postat 9 september 2009 Postat 9 september 2009 Fan pratar du om?Vadå för mesighet? Jag tycker Fidden sammanfattade det bra. Låter vi nattvaktaren sköta trollandet och uppkäftigheten så håller det sig där i stället för att alla ska hålla på och skrika åt varann. Jag har inga bra belägg för "mesighet", det var bara ett ord jag drog till med.
SadamJR Postat 9 september 2009 Postat 9 september 2009 Vad skönt det känns att ligga före Pazo. 😠 Vem fan bryr sig.
Micke H Postat 9 september 2009 Postat 9 september 2009 Vem fan bryr sig. Och så undrar du varför folk hoppar på dig.
debatt Postat 9 september 2009 Trådstartare Postat 9 september 2009 Vad skönt det känns att ligga före Pazo. 😠 Pippar ni efter ett gemensamt schema nu verkligen??? Det var det roligaste jag läst på länge! 😮🙂
Micke H Postat 9 september 2009 Postat 9 september 2009 Pippar ni efter ett gemensamt schema nu verkligen??? Det var det roligaste jag läst på länge! 😠😮 🙂
slejnard Postat 9 september 2009 Postat 9 september 2009 Fastnade i gitarren å har plockat allt från golvet för dammsugning som skulle skett för länge sen. Nu till frågan: Störs grannarna mer av: 1. Dammsugaren 2. Finlir på akugura med sång neddragen en oktav? Vill dammsuga..kan jag det nu...imorn blir jag säkert för trött innan arbetet. 😠
SadamJR Postat 9 september 2009 Postat 9 september 2009 Och så undrar du varför folk hoppar på dig. Ja, det undrar jag. Hur många hundra gånger om dygnet kan du tjata om vem som ligger före vem, och din mamma osv, och ändå förutsätta att bli tagen på allvar.
Recommended Posts