Jump to content
Annons

Har ni pluggat på Forum reglerna?


Neosus

Recommended Posts

Annons
Erik Hofstein (oregistrerad)
😆 Bra, då fortsätter vi att snacka skit om Erik Muppsteiin eller vad han nu hette och alla andra muppar....

Varför ?

Jag har talat skit om dig. Men om det får dig att må bättre så bjuder jag på det.

Link to comment
Dela på andra sajter

😆  Bra, då fortsätter vi att snacka skit om Erik Muppsteiin eller vad han nu hette och alla andra muppar....

Varför ?

Jag har talat skit om dig. Men om det får dig att må bättre så bjuder jag på det.

Min baktanke med mitt inlägg var att följer man reglerna och slutar prata skit om folk så blir detta forum mycket trevligare. Eller hur Erik?

Och när har jag pratat skit om dig Erik?

Redigerat av Grahn
Link to comment
Dela på andra sajter

Erik Hofstein (oregistrerad)
😆  Bra, då fortsätter vi att snacka skit om Erik Muppsteiin eller vad han nu hette och alla andra muppar....

Varför ?

Jag har talat skit om dig. Men om det får dig att må bättre så bjuder jag på det.

Min baktanke med mitt inlägg var att följer man reglerna och slutar prata skit om folk så blir detta forum mycket trevligare. Eller hur Erik?

Och när har jag pratat skit om dig Erik?

Jag tycker inte är trevligt att kallas muppstein, kanske inte syftar på mig men jag tog åt mig.

Link to comment
Dela på andra sajter

🙂  Bra, då fortsätter vi att snacka skit om Erik Muppsteiin eller vad han nu hette och alla andra muppar....

Varför ?

Jag har talat skit om dig. Men om det får dig att må bättre så bjuder jag på det.

Min baktanke med mitt inlägg var att följer man reglerna och slutar prata skit om folk så blir detta forum mycket trevligare. Eller hur Erik?

Och när har jag pratat skit om dig Erik?

Jag tycker inte är trevligt att kallas muppstein, kanske inte syftar på mig men jag tog åt mig.

Vad är det egentligen ni bråkar om? Ni känner ju inte ens varandra? 😉

(eller?)

Ni förstör bara stämningen just nu... 🙂 Grahn, in i köket o baka muffins så blir alla glada igen 🙂

((( Uj uj, det här kan jag få sota för senare 🙂 )))

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...