Jump to content
Annons

Har du blivit medlem på Bandcamp än?


Utan Namn

Recommended Posts

Annons
Ack så mycket sajter det finns att bre ut sig på för den ivrige... Men är det nån som hinner lyssna? Är det nån idé med nånting alls? I bland känner jag att det vore bäst att lägga sig ner och dö ihjäl.

Prozac? 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

GIGAN (oregistrerad)
Ack så mycket sajter det finns att bre ut sig på för den ivrige... Men är det nån som hinner lyssna? Är det nån idé med nånting alls? I bland känner jag att det vore bäst att lägga sig ner och dö ihjäl.

Nej du Nilsson!

Det går jag inte med på 🙂

Fram för fler Hälsingar i alla media, nu när du ska sommarprata och allt!

Det är få på detta forum, som besitter din kunskap och erfarenhet.

Jag läser dina inlägg, alltid med ett leende.

"Always look on the bright side of life".

GIGAN

Link to comment
Dela på andra sajter

GIGAN (oregistrerad)
Jag bara dummar mig lite. Nu är det ju vår, att dö kan man vänta med tills det blir höst, Blues of fall! ☺️

Lugnt Nilsson 😎

GIGAN

Link to comment
Dela på andra sajter

What!? :rolleyes:

Saxat från FAQ:

Help! I need more download codes!

Additional download codes are $.03 each for 1-999, or $.02 each for 1000 or more (and you can order any amount you like -- it doesn't have to be an even number). Please email us your Bandcamp URL and how many codes you'd like to purchase, and we'll invoice you via PayPal and activate the new codes as soon as we receive payment (we'll be automating this process shortly).

Link to comment
Dela på andra sajter

Saxat från FAQ:

Help! I need more download codes!

Additional download codes are $.03 each for 1-999, or $.02 each for 1000 or more (and you can order any amount you like -- it doesn't have to be an even number). Please email us your Bandcamp URL and how many codes you'd like to purchase, and we'll invoice you via PayPal and activate the new codes as soon as we receive payment (we'll be automating this process shortly).

Ær inte sæker på att jag fattar ændå.

Som artist kan man ju låta besøkarna ladda ner låtar gratis eller betala en valfri summa.

Varfør skulle man behøva några koder før? 😊

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 3 månader senare...
Aight, gjorde som jag blev tillsagd. Bra sida det där! Najs med bra kvalitet och att det var så enkelt att ställa in för att sälja!

Kolla in!

http://secretcircus.bandcamp.com/

/Joel, of Secret Circus

Fan du var ju riktigt bra! Är ingen rockare annars, men det där låter ju underbart! Vad kallar du genren du spelar?

Skulle definitivt betala för ett komplett album 😄 Keep it up.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...