Jump to content
Annons

Hockey VM


Tilly

Recommended Posts

anarkisten1 (oregistrerad)
jag minns när usas collegelag spelade sönder den sovjetiska oslagbara björnen 1980

jag minns hur mycket skit sverige fick efter inledande matchen mot usa som slutade 2-2 eller 3-3

sverige var enda laget som tog poäng av usa visade det sig till slut

handboll är brottning med boll

och puckot var wikegård - om du nu tog åt dig

Du hittar då alltid nåt att citera din lurifax 🙂.

Den där matchen minns jag oxå och jag minns oxå att dom vann VM eller kanske var det OS med ett collegelag (kanske samma turnering), det märkliga är att frågar du jänkarna om det här så verkar det inte som att många vet om det ens.

Puckot = Wikeård fattade jag lätt tar aldrig åt mig av nåt du skriver så fire away bara.

Om handboll är brottning med boll så är hockey lag kendo med puck.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
  • Svar 64
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

Postat mest i detta ämne

anarkisten1 (oregistrerad)
håller inte med

vilka amerikaner har du pratat med?

Har nog inga namn, det brukar ju vara så på internetforum. Så och på the muses muse och taxi tex. Iofs så hade jag en jobbarpolare som kom hit från Tampa (du vet där Tampa Bay huserar) och han visste inte om det. Inte hans morsa eller brorsa heller. Han heter Tim. Vilka har du pratat med som känner till det då? Fråga nu inte tillbaka känner till vad då.

Link to comment
Dela på andra sajter

Har nog inga namn, det brukar ju vara så på internetforum. Så och på the muses muse och taxi tex. Iofs så hade jag en jobbarpolare som kom hit från Tampa (du vet där Tampa Bay huserar) och han visste inte om det. Inte hans morsa eller brorsa heller. Han heter Tim. Vilka har du pratat med som känner till det då? Fråga nu inte tillbaka känner till vad då.

ganska många under tiden jag bodde där

i texas var inte hockey öht speciellt hett

men vi pratade hockey i chicago ibland

os-guld sätter avtryck så det fick jag uppfattningen var en klar stolthet - ingen som inte verkade känna till det om man var intresserad av hockey iaf

Link to comment
Dela på andra sajter

anarkisten1 (oregistrerad)

Så är det nog i ett land med så många invånare. Snackade hockey vm på ett canadensiskt forum en gång och man refererade till själva sporten i sig som en vintersport och det blir ju lite skoj om man tänker på tex Tampa 😄 . Men iofs så blir det ju vinter även där men det är inte ofta isarna fryser.

Nu är det bara att vänta till nästa år och då jävlar tar vi dom 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...